Najczęściej zadawane pytania

Jak posługiwać się biletami elektronicznymi?

Bilety kupione przez internet otrzymają Państwo pocztą elektroniczną w formie pliku pdf. Można je wydrukować w domu, ale honorowane są również bilety w formie elektronicznej na urządzeniach mobilnych. 

Jak długo ważna jest rezerwacja biletów?

Termin wykupu zarezerwowanych biletów wynosi 30 dni od daty dokonania rezerwacji. Jeżeli jednak termin dokonania rezerwacji uniemożliwia wykupienie biletów we wskazanym terminie, należy je wykupić nie później niż na 14 dni przed wydarzeniem.

Czy możliwy jest zwrot biletów?

Zwrotu biletów zakupionych indywidualnie można dokonać z załączonym paragonem fiskalnym najpóźniej na 7 dni przed datą wydarzenia. Zwrotu biletów grupowych można dokonać z załączonym paragonem fiskalnym najpóźniej na 21 dni przed datą wydarzenia.

W obu przypadkach pobierana jest stosowna opłata manipulacyjna, której wysokość określa Regulamin rezerwacji i sprzedaży biletów w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej.

Uwaga! Zwrot biletów zakupionych w trybie on-line możliwy jest jedynie w przypadku odwołania spektaklu bądź zmiany repertuaru.

Czy Teatr prowadzi sprzedaż wejściówek na spektakle?

Wejściówki sprzedajemy tylko w dniu spektaklu, na godzinę przed jego rozpoczęciem, pod warunkiem, że na sali pozostały wolne miejsca siedzące.

Ile czasu przed rozpoczęciem spektaklu należy przyjechać do Teatru?

Sugerujemy przybycie około 30 minut przed rozpoczęciem spektaklu. W tym czasie można spokojnie zostawić okrycia w szatni, wypić w bufecie lampkę wina lub filiżankę kawy i znaleźć swoje miejsce. O tym, że zbliża się godzina rozpoczęcia spektaklu, informują dzwonki. Osoby spóźnione mogą wejść na widownię dopiero podczas pierwszej przerwy.

Uwaga! Przed spektaklami w Sali Moniuszki wejście główne otwieramy dla widzów na godzinę przed każdym spektaklem. Na spektakle i koncerty w Sali Młynarskiego i Salach Redutowych można wejść do Teatru pół godziny przed ich rozpoczęciem.

Czy szatnie w Teatrze są płatne?

Nie.

Gdzie można kupić programy spektakli?

Programy spektakli można kupić na każdym poziomie u bileterów przed spektaklem i w przerwach. Uwaga! Za programy można płacić tylko gotówką.

Ponadto programy i plakaty ze spektakli Teatru są sprzedawane w Biurze Organizacji Widowni. Zapraszamy w poniedziałki w godz. 13.00-18.00 oraz od wtorku do piątku w godz. 9.00-16.00 po uprzednim kontakcie pod nr telefonu 22 692 07 58.

Czy spóźnione osoby będą wpuszczane na widownię? 

Spóźnieni widzowie mogą wejść na widownię dopiero podczas pierwszej przerwy.

Gdzie jest Sala Młynarskiego?

Sala Młynarskiego, nazywana także Salą Kameralną, znajduje się w budynku Teatru na szóstym piętrze. 

Czy w Teatrze są wydzielone miejsca, w których wolno palić?

Teatr jest objęty całkowitym zakazem palenia.