Urodził się w Pensylwanii. Wykształcenie muzyczne zdobył w Eastman School of Music w Rochester w stanie Nowy Jork. Studia kontynuował w Royal Conservatoire of Scotland w Glasgow. Tam otrzymał międzynarodowe stypendium dla śpiewaków operowych. Wśród jego nauczycieli śpiewu byli m.in.: Seth McCoy, Dale Moore, Peter Alexander Wilson i Nicolai Gedda.
Wkrótce po studiach został przyjęty do Atelier Lyrique – programu dla młodych artystów przy Opéra National de Paris. W drugim roku nauki otrzymał Prix ArOP dla najlepszego głosu męskiego w programie. Występował w wielu teatrach operowych i salach koncertowych Europy i USA.
Współpracował z takimi dyrygentami, jak: Roberto Abbado, Seymon Bychkov, Sylvain Cambreling, James Conlon, Hartmut Haenchen, Thomas Hengelbrock, Alexander Lazarev, Jesus Lopez-Cobos i Carlo Rizzi.
Ważne role operowe w jego repertuarze, to: partie tytułowe w operach Kandyd i Albert Herring, Gernando w Bezludnej wyspie Haydna, Ferrando w Cosi fan tutte Mozarta, Pylades w Ifigenii na Taurydzie, Renaud w Armidzie, Tamino w adaptacji Czarodziejskiego fletu Mozarta, Rinuccio w operze Gianni Schicchi, Huzar w Mawrze Strawińskiego, Alfredo w Traviacie, Des Grieux w Manon Masseneta, Nemorino w Napoju miłosnym Donizettiego, Edgardo w Łucji z Lammermooru, Lyonel w operze Marta albo jarmark w Richmondzie, Książę Sou-Chong w Krainie uśmiechów i Cyryl w prapremierze Iwony, księżniczki Burgunda Phillipe’a Boesmansa. W ostatnim czasie wykonywał partię Armanda w Boulevard Solitude Hansa Wernera Henzego oraz rolę Edgara Allana Poe w prapremierze Domu Usherów Gordona Getty’ego, obie na scenie Welsh National Opera w Cardiff. W lipcu 2013 roku śpiewał partię Lorenza w prapremierze Kupca weneckiego Andrzeja Czajkowskiego na Bregenzer Festspiele.
fot. archiwum artysty