Arnold Rawls zachwyca publiczność wyjątkowym połączeniem umiejętności wokalnych i dramatycznych, występując nie tylko na scenach teatrów operowych, ale także podczas koncertów i recitali. Doceniany jest przede wszystkim za mocny, dźwięczny tenor liryczny, jak i zdolności aktorskie.
W planach na nadchodzący sezon ma m.in. partię Kapitana Ahaba w Moby Dicku w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w maju 2017.
Wśród jego ostatnich występów wymienić należy Pieśń o ziemi z Hangzhou Symphony Orchestra w marcu 2016, debiut w Opera Company w Filadelfii w Otellu Verdiego i w Operze we Frankfurcie w wieczorze złożonym z L'Oracolo Leoniego i Le Villi Pucciniego, a także w partii Apolla w Dafne Straussa. Artysta wystąpił także na dobrze sobie znanej scenie Opery w Seattle jako Foresto w Attili oraz jako Bachus w Ariadnie na Naxos, Calaf w Turandot w Arizona Opera a także w Austrii podczas Bregenzer Festspiele jako Radames w Aidzie oraz tytułowy Andrea Chénier. W lecie 2014 Arnold Rawls wykonał partię Waltera w Śpiewakach norymberskich w Seattle.
W sezonie 2009/10 śpiewał partie Radamesa w Aidzie podczas Bregenzer Festpiele w Austrii, Manrica w Trubadurze w Seattle Opera, Bachusa w Ariadnie na Naxos w Indianapolis Opera, Turiddu i Cania w Rycerskości wieśniaczej i Pajacach w Pensacola Opera, a także Erika w Holendrze tułaczu w Madison Opera.
W kwietniu 2011, w zastępstwie niedysponowanego z powodu choroby Marcela Alvareza, zadebiutował w nowojorskiej Metropolitan Opera jako Manrico w Trubadurze i odniósł tam wielki sukces.
W swoim repertuarze ma takie role, jak: Pinkerton w Madame Butterfly, Cavaradossi, Riccardo w Balu maskowym, Sam w Susannah, Des Grieux w Manon Lescaut, Alfred w Zemście nietoperza, Don Jose w Carmen, Książę w Rigoletcie i Dick Johnson w Dziewczynie z Zachodu.
Jego repertuar koncertowy obejmuje m.in. IX Symfonię Beethovena, Requiem Mozarta, Missa solemnis Beethovena, oratorium Mesjasz Haendla, Stabat Mater Rossiniego, Requiem Schumanna, Requiem Verdiego i Messa di gloria Pucciniego.