Jest absolwentką Akademii Muzycznej w Krakowie. Podczas studiów zadebiutowała w Operze Krakowskiej partią Królowej Nocy w Czarodziejskim flecie Mozarta pod dyr. K. Bumanna. Pięć lat później rolę tę prezentowała w Holandii w koprodukcji z Teatrem Wielkim z Budapesztu. W 1997 roku rozpoczęła współpracę z Operą Dolnośląską we Wrocławiu, gdzie zadebiutowała w partii Rosiny w Cyruliku sewilskim oraz Frasquity w Carmen.
Od 1999 roku była solistką Opery Krakowskiej, gdzie wykonywała następujące partie: Rozyny w Cyruliku sewilskim, Neddy w Pajacach, Hanny w Strasznym dworze, Łucji w Łucji z Lammermooru, Coraliny w Toreadorze, Violetty w Traviacie, Gildy w Rigoletcie, Zosi w Halce, Fiordiligi w Cosi fan tutte, Królowej Nocy w Czarodziejskim flecie, Rozalindy w Zemście nietoperza.
W 2003 roku zadebiutowała w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie w roli Hrabiny di Folleville w polskiej prapremierze Podróży do Reims. Podczas festiwalu Sacrum Profanum w Krakowie wzięła udział w widowisku Carmina Burana, a także w koncercie Last Night of the Proms In Cracow 2003.
Brała udział w wielu kursach mistrzowskich, m.in. Bachakademie u prof. Anny Reynols, a także u A. Kaweckiej, Ch. Ellsnera, A. Pears, R. Karczykowskiego.
Zdobyła liczne nagrody: I miejsce na Kursie Mistrzowskim dla Śpiewaków Operowych organizowanym w przez prof. Ryszarda Karczykowskiego (1997), Nagroda specjalna dla najlepszego głosu żeńskiego i udział w koncertach z cyklu Promocja Polskich Talentów w Austrii (koncerty w Eisenstadt i Baden 1998 rok), nominacja do Paszportu "Polityki" w kategorii "Muzyka poważna" (2004 rok), Nagroda im. A. Hiolskiego za Debiut operowy w Teatrze Wielkim (2008), Nagroda „Gwiazda wokalistyki” na 47. Festiwalu im. Jana Kiepury w Krynicy.
Współpracowała z takimi dyrygentami, jak: A. Straszyński, T. Przybylski, T. Kozłowski, S. Wróblewski, T. Bugaj, A. Wicherek, E. Michnik, T. Zatey, W. Michniewski, S. Chrzanowski, M. J. Błaszczyk, W. Pijarowski, Cz. Grabowski, T. Tokarczyk, P. Przytocki, P. Sułkowski, P. Wajrak; A. Zedda, M. Fitzgerald, M. Zilm, R. Bader, V. Schmidt-Gertenbach, W. Crutchfield, W. Weller, N. Paszkowski, J. M. Florencio, K. Bumann, W. Bockman, T. Wojciechowski, K. Wiencek, R. Kabara.
Występuje w Polsce na scenach Teatru Wielkiego - Opery Narodowej, Teatru Wielkiego w Łodzi, Opery Krakowskiej, Opery Bałtyckiej, Opery Wrocławskiej, Opery i Filharmonii Podlaskiej w Białymstoku, a także w Teatrze Wielkim w Budapeszcie. W Teatrze Wielkim w Łodzi śpiewa partię Gildy w operze Rigoletto Giuseppe Verdiego (2018).
Koncertowała w polskich filharmoniach w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Jeleniej Górze, Poznaniu, w Zabrzu, Gdańsku, Bydgoszczy, Częstochowie, Mazowieckim Teatrze Muzycznym w Warszawie. Koncertowała z NOSPR, z Toruńską Orkiestrą Symfoniczną w Toruniu, Sinfonią "Iuventus", orkiestrą Sinfonietta Cracovia.
Występowała w takich krajach, jak Belgia, Holandia, Niemcy, USA, Dania, Kuwejt, Włochy.
Uczestniczyła w festiwalach krajowych i zagranicznych m.in. Sacrum Profanum w Krakowie, Internachionale Orgelwoche Musica Sacra w Norymberdze, Festival delle Nacioni w Citta di Castello we Włoszech, Festiwalu im. Jana Kiepury w Krynicy, Festiwalu Viva il canto w Cieszynie, Letnim Festiwalu Operowym w Krakowie, Międzynarodowy Festiwal w Mielcu, Festiwal Muzyczny w Łańcucie, Międzynarodowy Festiwal im. Krystyny Jamroz w Busku Zdroju, Festiwal Viva! Canaletto w Warszawie, VI Festiwal im. J. Waldorffa w Radziejowicach, Letni Festiwal w Muzeum Karola Szymanowskiego w Zakopanem, Festiwal Kompozytorów Polskich (2018), Festiwal Sopot Classic w Operze Leśnej (gala francuska).
Wzięła udział w spektaklach operowych transmitowanych z Teatru Wielkiego - Opery Narodowej na The Opera Platform i vod.teatrwielki.pl: Straszny dwór (Hanna, 2015) oraz Goplana (partia tytułowa, 2016) – przedstawienie zdobyło „operowego Oscara” – International Opera Awards w kategorii dzieło odkryte na nowo. Nagrała partię Hanny ze Strasznego dworu w Studiu Polskiego Radia z Orchestra of the Eighteenth Century pod dyrekcją Grzegorza Nowaka.
fot. Tomasz Pasternak