Mezzosopran. Absolwentka Wydziału Wokalno-Aktorskiego Uniwersytetu Muzycznego im. Fryderyka Chopina w Warszawie. Studiuje w Hochschule für Musik, Theater und Medien w Hanowerze pod kierunkiem Marka Rzepki, gdzie w 2020 roku zaśpiewała partię Fortune teller w operze Julietta Matrinů, a w 2022 roku wystąpi w Weselu Figara Mozarta jako Cherubino. W 2014 roku zadebiutowała na scenie Warszawskiej Opery Kameralnej w trzech operach współczesnych kompozytorów: Burzyńskiej, Przybylskiego i Latimera. Jeszcze podczas studiów wystąpiła jako: La Maestra delle Novizie w Suor Angelica Pucciniego i Olga w Eugeniuszu Onieginie Czajkowskiego.
W 2019 roku była gościem Festiwalu Opera Rara w Krakowie, gdzie wykonała partię altu w Madrigal Opera Philipa Glassa. W tym samym roku zadebiutowała w Filharmonii Narodowej w Warszawie, śpiewając partię altu w Oratorio de Noël Saint-Saënsa oraz Śpiewy historyczne Krzesimira Dębskiego pod batutą kompozytora.
W październiku 2020 roku i w marcu 2021 roku wystąpiła w 24. i 25. Wielkanocnym Festiwalu Ludwiga van Beethovena, wykonując tytułową rolę w operze Sāvitri Gustava Holsta oraz partię Moski w Fanisce Cherubiniego, która ukazała się także na CD. W 2020 roku wzięła udział w gali sylwestrowej w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej.
W swoim repertuarze artystka posiada wiele dzieł muzyki oratoryjno-kantatowej, m.in. takie, jak: Pasja wg św. Mateusza, Pasja wg św. Jana, Oratorium na Wielkanoc, Oratorium na Boże Narodzenie, Magnificat Bacha, Requiem Mozarta, Stabat Mater Haydna, Pergolesiego, d’Astorgi i Bononciniego; w 2018 roku zaśpiewała Mszę F-dur księcia J. K. M. Poniatowskiego w Barcelonie oraz we współpracy z Capellą Cracoviensis Alto Rhapsody Brahmsa w Helsinkach.
Współpracowała z takimi dyrygentami, jak: Jan Tomasz Adamus, Patrick Fournillier, Łukasz Borowicz, Andrzej Kosendiak, Benjamin Bayl, Fabio Bonizzoni, Paul Goodwin, Sebastian Perłowski i Maciej Tomasiewicz. Od 2017 roku artystka jest uczestniczką Programu Kształcenia Młodych Talentów – Akademii Operowej w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej.
fot. Karpati & Zaniewicz