Właśc. Ji Eung Park. Studiował wokalistykę w Korei Południowej. W 2002 roku przeniósł się do Włoch, gdzie ukończył studia w Konserwatorium Santa Cecilia w klasie śpiewu. Następnie kontynuował naukę we Włoszech i Niemczech. Laureat wielu konkursów wokalnych, m.in.: X Konkursu Lirycznego „Anemos” w Rzymie, XI Międzynarodowego Konkursu im. Mario Lanza w Filignano, II Międzynarodowego Konkursu Lirycznego im. Luciano Neroni w Ripatransone.
W 2014 roku za interpretację partii Kalafa w Turandot w Michigan Opera Theatre otrzymał Wilde Award w kategorii „najlepsze wykonanie”. W 2009 roku wygrał konkurs wokalny w Teatro Filarmonico w Weronie, a następnie zadebiutował tam w partii Kalafa. W tym samym roku miał swój debiut w roli Pollione w nowej inscenizacji Normy, z którą odbył tournée po kilku włoskich miastach. Jego repertuar obejmuje m.in. partie w: Don Giovannim (Don Ottavio), Napoju miłosnym (Nemorino), Tosce (Mario Cavaradossi), Traviacie (Alfredo Germont), Rycerskości wieśniaczej (Turiddu), Cyganerii (Rodolfo), Rigoletcie (Książę Mantui) oraz Turandot (Kalaf).
Brał udział w Gali Dziesięciu Tenorów ku czci Mario Del Monaco (dyr. Gianluigi Gelmetti) obok takich śpiewaków, jak: Fabio Armiliato, Nicola Martinucci, Lando Bartolini i Vincenzo Bello. Występował w: Teatro Lirico w Cagliari (Torbeno w I Shardana i Mario Cavaradossi w Tosce), Weronie, Seulu (Kalaf w Turandot), Bolonii, na tournée po Japonii i w Sassari (partia tytułowa w Ernanim), w Atenach (Turiddu w Rycerskości wieśniaczej), Budapeszcie (Norma), Nikikai Opera Foundation w Tokio, National Centre for the Performing Arts w Pekinie (Turandot), podczas tournée na Sycylii (Norma) i w Genui (Turandot). Śpiewał również w: Tosce na Festiwalu Pucciniego w Torre del Lago, Ernanim w Cremonie, Como, Pawii i Brescii, Nieszporach sycylijskich w Atenach, Rycerskości wieśniaczej w Las Palmas i Sassari.
Debiutował w: partii Manrico w Trubadurze w Atenach, Aidzie (Radamès) w Opéra Royal de Wallonie w Liège, Turandot (Kalaf) w Michigan Opera w Detroit, Teatro Lirico w Cagliari, Bogocie i Nancy, Otellu (partia tytułowa) w Seulu i Las Palmas, Rycerskości wieśniaczej w Teatro Massimo w Palermo oraz w Tosce w Genui i Atenach. Ponadto brał udział w inscenizacji Rycerskości wieśniaczej w mediolańskiej LaScali (dyr. Donato Renzetti).
(fot. arch. artysty)