Informacje dla widzów

Tekst wysiwyg

Bilety

Kasy biletowe w holu głównym:
od wtorku do niedzieli w godz. 11.00 – 19.00

Butik w lewym skrzydle teatru:
codziennie w godz. 11.00 – 19.00*

*w dniu spektaklu na godzinę przed wydarzeniem Butik czynny jedynie dla widzów posiadających bilet na spektakl.

Warunkiem uczestnictwa w wydarzeniu jest złożenie oświadczenia online lub w budynku Teatru Wielkiego - Opery Narodowej. Oświadczenie online można złożyć najwcześniej na 48 godzin przed rozpoczęciem wydarzenia:

>>> OŚWIADCZENIE ONLINE

>>> OŚWIADCZENIE DO DRUKU

Informacje o bezpieczeństwie

Biuro Organizacji Widowni jest czynne w dni powszednie w godz. 11.00–19.00 pod numerami telefonów: 22 826 50 19, 22 692 02 08, 22 692 02 10 lub mailowo: bow@teatrwielki.pl. Rezerwacje biletów przyjmowane są wyłącznie telefonicznie przez Biuro w godzinach pracy.

Sprzedaż abonamentów na sezon 2021/22 została zawieszona. WIĘCEJ

___

Bilety kupione przez internet wydrukuj w domu.
Honorowane są też bilety elektroniczne na urządzeniach mobilnych.   
Jeśli masz bilet ulgowy, koniecznie weź ze sobą legitymację uprawniającą do ulgi.

PLANY WIDOWNI

Tekst wysiwyg

Elektronika

W trakcie spektaklu przełącz się na tryb analogowy – telefony komórkowe i kamery mogą poczekać do przerwy.

Tekst wysiwyg

UBIÓR

W przeciwieństwie do większości warszawskich klubów do Opery Narodowej wejdziesz bez selekcji.

Tekst wysiwyg (copy 1)

JEDZENIE

Nasze bufety serwują przekąski i napoje w przerwach spektakli — w trakcie przedstawienia publiczność musi zadowolić się samą muzyką. 

Tekst wysiwyg (copy 1)

DOJAZD I PARKING

Do Teatru łatwo i szybko dojedziesz metrem, autobusem czy tramwajem. Jeśli chcesz przyjechać samochodem, zarezerwuj sobie więcej czasu na poszukiwanie miejsca do zaparkowania.

Tekst wysiwyg (copy 1)

DOSTĘPNOŚĆ

Opera jest dostępna dla osób poruszających się na wózkach, można też wypożyczyć urządzenia nagłaśniające dla osób niedosłyszących.