Aktualności

Zasady zwrotu biletów

Aktualności

Zasady zwrotu biletów

Teatr Wielki - Opera Narodowa zawiesza organizację wydarzeń kulturalnych z udziałem publiczności do 19 kwietnia br.

Teatr Wielki - Opera Narodowa zawiesza organizację wydarzeń kulturalnych z udziałem publiczności do 19 kwietnia br. Na bieżąco będziemy Państwa informować o dalszych krokach. Prosimy o śledzenie komunikatów w serwisie teatrwielki.pl.

Zasady zwrotu biletów na odwołane spektakle:

• Należność za bilety zakupione i opłacone drogą elektroniczną zostanie automatycznie zwrócona na konto klienta bez konieczności wysyłania maila z biletami do Biura Organizacji Widowni. Prosimy o cierpliwość, zwroty będą dokonywane sukcesywnie.

• Bilety na odwołane wydarzenia zakupione w kasie TW-ON można zwrócić, kontaktując się drogą mailową (wypełniony formularz zwrotu należy przesłać na adres zwrot@teatrwielki.pl). W trosce o wspólne bezpieczeństwo Biuro Organizacji Widowni i kasy biletowe będą zamknięte do 19 kwietnia br. Zwrotu biletów będzie można również dokonać w kasie po wznowieniu działalności Teatru do końca bieżącego sezonu, tj. do 16 czerwca 2020.

• Bilety nie zachowują ważności na nowe terminy spektakli. Wystawienie baletu „Korsarz”

przeniesione zostało na wrzesień br. Osoby, które zakupiły bilety na spektakle tytułu w obecnym sezonie, poinformujemy niebawem o możliwości rezerwacji miejsc na nowe terminy.

O statusie spektakli wystawianych od 20 kwietnia br. będziemy informować na bieżąco na stronie internetowej i profilu FB. W razie pytań prosimy o kontakt z Biurem Organizacji Widowni w dni powszednie w godz. 10.00–15.00 pod nr telefonu 22 692 02 08.

Butik stacjonarny:
nieczynny (istnieje możliwość zamawiania w butiku internetowym, natomiast realizacja zamówienia nastąpi dopiero po wznowieniu działalności Teatru)

Przepraszamy za utrudnienia