Dyplom muzyka instrumentalisty (gitara) uzyskała w 1999 roku, a w 2004 roku ukończyła z wyróżnieniem studia na Wydziale Wokalno-Aktorskim Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach w klasie śpiewu solowego prof. Michaliny Growiec. Była stypendystką Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Od 2004 roku solistka Teatru Wielkiego im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu (debiut w partii Gildy w Rigoletcie Verdiego). Laureatka nagród na ogólnopolskich i międzynarodowych konkursach wokalnych, m.in.: VI Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej (III nagroda, nagrody specjalne), XI Konkursu Sztuki Wokalnej im. Ady Sari (II nagroda, nagrody specjalne), XVIII Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Mikuláša Schneider-Trnavskiego na Słowacji (I nagroda).
W 2008 roku zadebiutowała w Slovenskim Národnym Divadle w Bratysławie partią Eurydyki w operze Orfeusz i Eurydyka Glucka (reż. Mariusz Treliński), a rok później w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej jako Gilda w Rigoletcie. W 2012 roku w Teatrze Wielkim w Poznaniu wzięła udział w polskiej prapremierze Hamleta Ambroise Thomasa. Zaśpiewała partię Neriny w koncertowym prawykonaniu polskim opery L’usignolo di Boboli Tansmana, które trafiło na listę 10 hitów muzyki poważnej 2014 roku tygodnika „Polityka”. W swoim repertuarze ma takie partie, jak: Kunegunda w Candide Bernsteina, Frasquita w Carmen Bizeta, Norina w Don Pasquale Donizettiego, Sophie w Wertherze Masseneta, Hanna w Strasznym dworze Moniuszki, Musetta w La Bohème Pucciniego, Hermia oraz Titania w The Fairy Queen Purcella, Ogień-Księżniczka-Słowik w Dziecko i czary Ravela, Dobra Wróżka w Śpiącej królewnie Respighiego, Rosina w Cyruliku sewilskim Rossiniego, partia tytułowa w Słowiku Strawińskiego, Nerina w L’usignolo do Boboli, Ofelia w Hamlecie Thomasa, Oskar w Balu maskowym i Głos z nieba w Don Carlosie Verdiego, Ivette w Pasażerce Weinberga. Bierze udział w prestiżowych koncertach i festiwalach, zarówno w kraju, jak i za granicą. Występuje z najlepszymi polskimi orkiestrami i dyrygentami. Doskonale czuje się zarówno w partiach operowych, operetkowych i musicalowych, jak i w repertuarze oratoryjno-kantatowym i recitalowym. Dokonywała nagrań dla Telewizji Polskiej oraz austriackiej rozgłośni radiowej ORF Ö1.
fot. archiwum Teatru Wielkiego - Opery Narodowej