Studiowała śpiew w Konserwatorium w Bordeaux. W 2008 roku dołączyła do grona uczestników Atelier Lyrique przy Opéra Bastille w Paryżu.
Jest laureatką wielu konkursów wokalnych. W 2007 roku zdobyła pierwszą nagrodę w konkursie Amis du Grand Théâtre de Bordeaux, zaś w 2009 roku okazała się najlepszą uczestniczką konkursu Jeunes talents lyriques, którego jury przewodził Michel Plasson.
Należy do współzałożycieli zespołu operowego Opéra Bastide w Bordeaux, z którym wystąpiła jako Carmen w operze Bizeta w czerwcu 2006 roku. Kreowała także rolę Suzuki w Madame Butterfly Pucciniego na festiwalu Antibes, Śpiewaczki w Manon Lescaut Pucciniego na deskach Opery w Marsylii, Lieschen w Fauście Fénelona w Operze Paryskiej, Pazia Herodiady w Salome Straussa w Operze w Monte Carlo, Olgi w Eugeniuszu Onieginie Czajkowskiego w Vichy, a ostatnio Chińskiej Filiżanki, Pasterki i Ważki w operze Dziecko i czary Ravela w Monte Carlo.
Od maja do września 2012 roku brała udział w festiwalu Opéra en plein air, uczestnicząc w kilkunastu przedstawieniach Aidy Verdiego jako Amneris. Jej repertuar obejmuje także partię Magdaleny w Rigoletcie Verdiego, którą wykonała na scenach teatrów operowych w Tours i Reims w październiku i listopadzie 2012, Marii Cleofe w La Resurrezione Handla (inscenizacja Atelier Lyrique). Zaśpiewała także w Salome w Operze w Bordeaux w marcu 2013 roku (dyr. Kwamé Ryan), Trzeciej Pokojówki w Karle Ziemlinskiego w Operze w Nancy (dyr. Christian Arming) oraz Ursule w Beatrycze i Benedykcie na Festiwalu Berlioza w sierpniu 2013 roku.
Ostatnio wystąpiła w partii Lukrecji w Gwałcie na Lukrecji Brittena w Athénée Theatre w Paryżu (inscenizacja Opera Studio Bastille; dyr. Maxime Pascal), Charlotty w Werterze Masseneta z Akwitańską Orkiestrą Symfoniczną (dyr. Bruno Ricaud), Orlofskiego w Zemście nietoperza Straussa w Reims i Tours, Concepcion w Godzinie hiszpańskiej Ravela w Grand Théâtre w Tours (dyr. J-Y Ossonce), Dalili w Samsonie i Dalili Saint-Saënsa w Operze w Bordeaux, Isabelli we Włoszce w Algierze Rossiniego w operach w Saint-Etienne i Massy oraz Olgi w Eugeniuszu Onieginie w Grand Théâtre w Tours. Wystąpiła także w Pieśniach na śmierć dzieci Malhera oraz Trzech pieśniach na mezzosopran, altówkę i fortepian Franka Bridge'a w Amphithéâtre Bastille.
Repertuar oratoryjny Aude Extrémo obejmuje Stabat Mater Caldary, Pergolesiego i Madame de Grand Val; Małą mszę uroczystą Rossiniego; Mszę nelsońską Haydna oraz Requiem Schumanna, Verdiego, Mozarta i Duruflé'a. Na festiwalu w Aix-en-Provence wykonała cykl pieśni Z żydowskiej poezji ludowej Szostakowicza pod kierunkiem Françoisa-Xaviera Rotha. W Audytorium Barcelońskim śpiewa partię Świętej Katarzyny w oratorium Joanna d'Arc na stosie Honnegera pod batutą Marca Soustrota.
W Operze w Orléans wykonała Stabat Mater Dvořáka (dyr. Marius Stieghorst) oraz Messa di Requiem Verdiego z Orkiestrą Narodową Lotaryngii (dyr. Jacques Mercier) i Orkiestrą Narodową w Bordeaux.
W 2010 roku została obwołana „objawieniem muzyki klasycznej” przez organizację zbiorowego zarządzania prawami autorskimi ADAMI.
Najbliższe plany artystki obejmują wykonanie Trzeciej Symfonii Mahlera w Filharmonii Paryskiej, partii Arsace w Semiramidzie Rossiniego w Operze w Saint-Etienne, Ursule w Beatrycze i Benedykcie w Operze Paryskiej, Venus w Tannhauserze Wagnera w Monte Carlo, Świętej Katarzyny w Joannie d'Arc na stosie w Madrycie, Requiem Verdiego w Operze Narodowej w Bordeaux, w Pau i Pampelunie.