Absolwentka Królewskiej Akademii Sztuk Pięknych w Anwterpii. Jej dyplomowa kolekcja kostiumów otrzymała wyróżnienie oraz nominację do nagrody Hugo Roalandt’a. Skończyła studia na Wydziale Scenografii Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie oraz na Wydziale Architektury Politechniki Warszawskiej. Za dyplomowy projekt scenografii i kostiumów do Wiśniowego sadu Czechowa otrzymała Nagrodę im. Jerzego Moskala (2013). Studiowała również scenografię w École Nationale Supérieure d’Architecture de Paris-La Villette. Jest absolwentką Gender Studies na Polskiej Akademii Nauk. Autorka scenografii i kostiumów do spektakli: Efekt Lucy Prebble, Widok z mostu Athura Millera, Spaleni słońcem Nikity Michałkowa, Panny z Wilka na podstawie opowiadania Jarosława Iwaszkiewicza (reż. Agnieszka Glińska), inTreatment (reż. Łukasz Lewandowski), Po co psuć i tak już złą atmosferę Krzysztofa Szekalskiego (reż. Aleksandra Jakubczak), Punkt zero: Łaskawe na podstawie powieści Jonathana Littella (reż. Janusz Opryński), Idiota na podstawie powieści Fiodora Dostojewskiego, W oczach zachodu na podstawie powieści Josepha Conrada (reż. Janusz Opryński), Barocco Anny Godowskiej (współautorka kostiumów) oraz Polowanie (performance) Weroniki Pelczyńskiej, #jaś #i #małgosia oraz KIM Michała Szymaniaka, wyreżyserowanych przez Elżbietę Deptę w ramach Terenu TR. Zaprojektowała kostiumy do teatru telewizji Fryderyk wyreżyserowanego przez Agnieszkę Lipiec-Wróblewską. Jest autorką scenografii do gali finałowej Przeglądu Piosenki Aktorskiej Miłe Pani i Panowie bardzo mili w reżyserii Agnieszki Glińskiej poświęconej twórczości Wojciecha Młynarskiego. Pracowała jako drugi scenografka przy produkcjach filmów pełnometrażowych i teatrów telewizji. Pracowała w Troubleyn/Jan Fabre w Antwerpii przy kostiumach do spektaklu Belgian rules/Belgium rules w reż. Jana Fabre. Brała udział w wystawie podczas II Festiwalu Nowej Scenografii w Centrum Scenografii Polskiej w Muzeum Śląskim oraz w wystawie Capita M w Antwerpii.
Fot. K. Chmura-Cegiełkowska