ZASADY ZWROTU BILETÓW

Teatr Wielki - Opera Narodowa zawiesza organizację wydarzeń kulturalnych z udziałem publiczności do 19 kwietnia br. Na bieżąco będziemy Państwa informować o dalszych krokach. Prosimy o śledzenie komunikatów w serwisie teatrwielki.pl.

Zasady zwrotu biletów na odwołane spektakle

• Należność za bilety zakupione i opłacone drogą elektroniczną zostanie automatycznie zwrócona na konto klienta bez konieczności wysyłania maila z biletami do Biura Organizacji Widowni. Prosimy o cierpliwość, zwroty będą dokonywane sukcesywnie.

• Bilety na odwołane wydarzenia zakupione w kasie TW-ON można zwrócić, kontaktując się drogą mailową (wypełniony formularz zwrotu należy przesłać na adres zwrot@teatrwielki.pl). W trosce o wspólne bezpieczeństwo Biuro Organizacji Widowni i kasy biletowe będą zamknięte do 19 kwietnia br. Zwrotu biletów będzie można również dokonać w kasie po wznowieniu działalności Teatru do końca bieżącego sezonu, tj. do 16 czerwca 2020.

• Bilety nie zachowują ważności na nowe terminy spektakli. Wystawienie baletu „Korsarz” przeniesione zostało na wrzesień br. Osoby, które zakupiły bilety na spektakle tytułu w obecnym sezonie, poinformujemy niebawem o możliwości rezerwacji miejsc na nowe terminy.

• Vouchery zakupione w sezonie 2019/2020 zachowują ważność do końca sezonu 2020/2021. Osoby, które wymieniły już voucher na bilet na odwołany spektakl, będą mogły dokonać zamiany na wybrany spektakl w obecnym sezonie lub w sezonie 2020/2021.

O statusie spektakli wystawianych od 20 kwietnia br. będziemy informować na bieżąco na stronie internetowej i profilu FB.

Kontakt

W razie pytań prosimy o kontakt z Biurem Organizacji Widowni w dni powszednie w godz. 10.00–15.00 pod nr telefonu:

+48 22 692 02 08