ZASADY ZWROTU BILETÓW

Zasady zwrotu biletów w sezonie 2020/21

W związku z trwającą sytuacją epidemiczną zmieniamy do odwołania regulaminowe zasady zwrotu biletów na planowane spektakle w bieżącym sezonie:

• zwrot biletów zakupionych zarówno w kasie, jak i online jest możliwy do 48 godzin przed terminem spektaklu bez potrącenia prowizji za zwrot za pośrednictwem >>> formularza zwrotu lub w kasie biletowej.

• w okresie krótszym niż 48 godzin przed terminem spektaklu aż do rozpoczęcia spektaklu środki za zwracane bilety zakupione w kasie lub online można przenieść wyłącznie na kartę prepaid za pośrednictwem (>>> formularz zwrotu na kartę prepaidową) lub w kasie biletowej. W tym przypadku nie jest potrącana prowizja za zwrot.

• zwrot biletów grupowych (powyżej 15 biletów) jest możliwy na 7 dni przed terminem spektaklu bez potrącenia prowizji za zwrot. W przypadku konieczności zwrotów pojedynczych biletów ze sprzedaży grupowej z powodów losowych po upływie tego terminu prosimy o kontakt z Biurem Organizacji Widowni.

Poniżej znajdą Państwo informacje dotyczące zwrotu biletów na odwołane spektakle:

• należność za bilety zakupione na stronie www i opłacone drogą elektroniczną poprzez system PayU zostanie zwrócona na konto klienta, z którego dokonana została płatność za bilety, bez konieczności kontaktu Widza z Biurem Organizacji Widowni TW-ON. Zwroty będą dokonywane sukcesywnie, nie później niż w ciągu 30 dni od daty spektaklu.

• bilety zakupione w kasie, opłacone gotówką bądź kartą płatniczą można zwrócić w kasach biletowych TW-ON lub za pośrednictwem formularza zwrotu (>>> formularz zwrotu), należność zostanie przekazana na wskazane konto. Istnieje także możliwość zwrotu środków na kartę prepaidową (>>> formularz zwrotu na kartę prepaidową).

• zwrotu środków na kartę prepaidową można dokonać również bezpośrednio w kasach biletowych. Osoby, które wymieniły już voucher na bilet na odwołany spektakl, będą mogły dokonać zamiany na wybrany spektakl w sezonie 2020/21.

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego z Biurem Organizacji Widowni w dni powszednie w godz. 11.00–19.00: (22) 692 02 08, (22) 692 02 10, (22) 826 50 19 lub pod adresem mailowym: bow@teatrwielki.pl

Kasy biletowe oraz Butik są czynne w dni powszednie w godz. 11.00–19.00 oraz w weekendy, w które odbywają się spektakle.

Przedstawiamy również szereg przydatnych informacji, które przybliżają nasz sposób działania w warunkach obostrzeń. Więcej na teatrwielki.pl/bezpieczenstwo

Kontakt

W razie pytań prosimy o kontakt z Biurem Organizacji Widowni w dni powszednie w godz. 11.00–19.00 pod nr telefonu: +48 22 692 02 08 lub mailem: bow@teatrwielki.pl