Śpiewaczka argentyńska. Występuje w Kanadzie, USA, w Ameryce Południowej, Izraelu, Chinach, Japonii i Europie (m.in. Genewa, Zurych, Londyn, Paryż, Barcelona, Wiedeń, Neapol, Mediolan).
W Pradze wykonywała partię Sesta (Łaskawość Tytusa) podczas Festiwalu Mozart-Europa-Praga w tej samej sali, w której Mozart po raz pierwszy poprowadził tę operę. Dwukrotnie brała udział w Festiwalu Wagnerowskim w Bayreuth, a w Operze Hamburskiej przez pięć lat była pierwszą mezzosopranistką.
Repertuar artystki obejmuje m.in. partię Carmen (Hamburg, Berlin, San Francisco, Chicago, Metropolitan Opera w Nowym Jorku), oratoria, pieśni niemieckie i francuskie, role męskie w dziełach Glucka, Mozarta i Haendla oraz role dramatyczne w takich operach, jak Faworyta, Anna Bolena, Maria Stuart, Capuleti i Montecchi, Werter, Samson i Dalila, Beatrycze i Benedykt, Elektra i Don Giovanni.
Bardzo sobie ceni recitale, które dają jej możliwość stałego poszerzania repertuaru i pozwalają promować muzykę kompozytorów hiszpańskich i argentyńskich. Wśród tych ostatnich warto wymienić takie nazwiska jak Ginastera, Pompeyo Camps, López Buchardo, Guastavino i Piazzolla.
W Paryżu (Opéra Comique i Athenée) jej interpretacje pieśni Fauré i Debussy'ego były tak samo entuzjastycznie przyjmowane, jak wykonania dzieł Mahlera, Berlioza, Wagnera, Brahmsa, Schumanna i Schuberta. Recitale w Kolonii, Frankfurcie, Hamburgu, Edynburgu, Madrycie, Buenos Aires, Wenecji (La Fenice programu kompozytora Manuela de Falli) i w mediolańskiej La Scali są dowodem jej zainteresowania muzyką kameralną.
Nagrała szereg płyt: Łaskawość Tytusa, Così fan tutte, Wesele Figara, Rodelinda, Adelson i Salvini, Arias y Madrigales (Monteverdi), Krótkie życie, Czarodziejska miłość, Chansons argentines… et d’allieurs. Jej płyta CD Canciones z utworami kompozytorów hiszpańskich i argentyńskich otrzymała Nagrodę Niemieckich Krytyków Muzycznych.
Artystka odniosła ostatnio sukces w Czarodziejskiej miłości Manuela de Falli w Lincoln Center (Avery Fisher Hall) z New York Philharmonic Orchestra pod dyrekcją Charlesa Dutoit. Obecnie mieszka w Madrycie, gdzie zaśpiewała w Requiem Verdiego podczas inauguracji Auditorio Nacional de Música. Brała udział w ponownym otwarciu Teatro Real, występując w Krótkim życiu Manuela de Falli, a następnie wykonywała partię Carmen oraz rolę Santuzzy w Rycerskości wieśniaczej. Jest wykładowcą w Conservatorio Superior de Música de Palma de Mallorca oraz prowadzi kursy mistrzowskie w USA, Europie i Ameryce Południowej. Pieśniami Hugo Wolfa i pieśniami Nerudy/Liebersona zadebiutowała w Casa de Musica de Porto.