Absolwent University of Washington i Lewis and Clark Collage w Stanach Zjednoczonych. Autor licznych scenografii do oper i sztuk dramatycznych.
Wspólnie z reżyserem Christopherem Aldenem współpracował przy realizacji oper: Partenope Haendla (English National Opera, Sydney, San Francisco) ‒ odznaczonej nagrodami Laurence’a Oliviera (2009) i Helpmanna (2011), Cosí fan tutte Mozarta, A Quiet Place Bernsteina (New York City Opera), Aida Verdiego (Deutsche Oper Berlin), L'ile de Merlin Glucka (Spoleto Festival, USA), Turek we Włoszech (Festival d’Aix-en-Provence, Teatro Regio di Torino, Opéra de Dijon).
Jego projekt scenografii Aidy został w 2011 roku pokazany na Praskim Quadriennale, największym na świecie wydarzeniu poświęconemu scenografii i architekturze teatralnej. W ostatnim czasie zaprojektował scenografię do inscenizacji: Don Carlos w reżyserii Tima Albery'ego w Operze w Filadelfii, Juliusz Cezar Haendla (English National Opera), The Aspern Papers Argenta (Dallas Opera), Dialogi karmelitanek Poulenca (Opera Theater of St. Louis), Orfeusz w piekle Offenbacha (Virginia Opera), Kepler Philipa Glassa (Spoleto Festival, USA), Fidelio Beethovena (Saarländisches Staatsoper), L'etoile Chabriera (Den Nye Opera, Glimmerglass Opera, New York City Opera, Austin Lyric Opera, Montreal Opera, Cincinnati Opera), Orfeusz Glassa (Glimmerglass Opera, Portland Opera, Virginia Opera, Pittsburg Opera) oraz Turn of the Screw Brittena (Boston Lyric Opera).
Współpracował z najbardziej znanymi amerykańskimi teatrami, w tym: The Shakespeare Theater, Second Stage, Center Stage, Long Wharf Theater, McCarter Theater i ART. Do najnowszych projektów Liebermana zrealizowanych dla teatrów dramatycznych należą: scenografie do broadwayowskiego wznowienia sztuki Picnic Williama Inge, The Total Bent Stewa (The Public Theater), Look Back in Anger Johna Osborne’a (Roundabout Theater Company), The Aliens Annie Baker (Rattlestick Theater), adaptacji Wujaszka Wani Czechowa (Soho Rep), a także Poor Beck Joanny Lauren (Royal Shakespeare Company). W najbliższym czasie będzie pracował nad projektami przestrzeni i dekoracji do Otella (New York Theater Workshop), Szklanej menażerii (Broadway) i Hamleta (Theater for a New Audience).
Artysta został nominowany do nagród Drama Desk i Lortel w Nowym Jorku. Otrzymał Nagrodę Teatralną Fabergé przyznawaną przez Fundację Księżnej Grace (USA). Kieruje katedrą scenografii w Tisch School of the Arts na Uniwersytecie Nowojorskim.
fot. z archiwum artysty