Absolwent Wydziału Aktorstwa Dramatycznego w Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. Ludwika Solskiego w Krakowie. Członek studia Warsaw Dance Department oraz kolektywu artystycznego dotcompany.
W teatrze dramatycznym współpracuje z reżyserami o własnym, silnym języku artystycznym: Wiktorem Rubinem, Cezarym Tomaszewskim oraz Pawłem Świątkiem. Debiutował w Teatrze Polskim w Bydgoszczy w spektaklu Detroit. Historia ręki duetu Janiczak/Rubin, z którymi kontynuuje pracę również w Joannie Szalonej, Królowej w Teatrze im. Żeromskiego w Kielcach. Brał udział w wielu projektach eksperymentalnych: Piosenkach miłości i śmierci z Capellą Cracoviensis w Cricotece, site-specific Harmony of Contradiction. Poland w Starym Browarze we Wrocławiu, Wehikule czasu w tymczasowym teatrze POP UP w Krakowie oraz serii performansów Akcja PRL w CSW Zamek Ujazdowski z grupą Public Movement.
W kwietniu 2015 na Scenie Eksperymentalnej Teatru Barakah w Krakowie stworzył z Agatą Woźnicką bazujące na działaniach fizycznych wydarzenie teatralne DALI. W ramach Forum Młodej Reżyserii 2015 jako choreograf prezentował z Patrycją Kowańską Mewę. Pięć sekund z Czechowa, która została wyróżniona za „poszukiwanie nowej jakości języka artystycznego”. W 2016 brał udział w spektaklu Anny Godowskiej i Sławomira Krawczyńskiego Bataille i świt nowych dni (Art Stations Foundation, Poznań). Autor i wykonawca solowych prac performatywnych: REFUGEE TALKS, Praga Street View (Teatr Powszechny im. Z. Hübnera w Warszawie, 2016) oraz współtwórca realizowanego w obrębie działań kolektywu dotcompany Koncertu Indywidualnego (Pracownia Duży Pokój, Warszawa 2016).
fot. Ewelina Konior-Słowińska