
Swoją edukację muzyczną rozpoczął od nauki gry na fortepianie. Następnie, po ukończeniu studiów na kierunku inżynieryjnym, uczył się śpiewu i dyrygentury w konserwatorium w Bordeaux pod kierunkiem Maryse Castets i Eduardo Lopesa oraz w Queen Elisabeth Music Chapel w Waterloo pod okiem José Van Dama i Jocelyne Dienst.
Zadebiutował w 2014 roku w Bordeaux jako Zuniga w Carmen Bizeta (dyr. Bruno Ricaud) i Sarastro w Czarodziejskim flecie Mozarta (dyr. Marc Trautman, reż. David Edwards). Wykonał także partię Seneki w Koronacji Popei Monteverdiego w Gandawie (dyr. Florian Heyerick), Komandora w Don Giovannim Mozarta, Pistola w Falstaffie Verdiego na Festiwalu Royaumont oraz Don Basilio w Cyruliku sewilskim Rossiniego.
W 2015 roku wystąpił w La Monnaie jako dubler w partii Hrabiego Horna/Toma w Balu maskowym Verdiego (dyr. Carlo Rizzi, reż. La Fura dels Baus). W tym samym roku wystąpił ponownie na brukselskiej scenie w operze Capriccio R. Straussa (dyr. Lothar Koenigs, reż. David Marton) i Aidzie Verdiego jako Ramfis (druga obsada) pod batutą Alaina Altinoglu.
W lecie 2016 wziął udział w kursach mistrzowskich prowadzonych przez Michela Plassona, Sophie Koch i José Van Dama w ramach Międzynarodowej Akademii Muzyki Francuskiej.
Repertuar sakralny artysty obejmuje Messe Solennelle Gounoda; kantatę Wachet auf, ruft uns die Stimme Bacha; Magnificat Durante'a;Requiem, Mszę koronacyjną, Vesperae Solennes de Confessore i Missę Brevis Mozarta; a także Stabat Mater Rossiniego.
W ostatnim czasie zaśpiewał partię Rafaela w Stworzeniu świata Haydna z orkiestrą Le Concert d'Anvers pod kierunkiem Barta Van Reyna, partię basu w Pierwszej nocy Walpurgii Mendelssohnaz Orkiestrą Gulbenkian pod batutą Hervé Niqueta oraz Requiem Mozarta z Orkiestrą Filharmonii Brukselskiej.
Artysta ponownie wystąpi w La Monnaie w sezonie 2017/2018 w Lohengrinie Wagnera (dyr. Alain Altinoglu, reż. Olivier Py), a także w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Peleasie i Melizandzie Debussy’ego.
fot. Beheydt Philippe