
Reżyser teatralny i operowy, choreograf i performer. Debiutował w Wiedniu w Brut Theater głośną inscenizacją Wesołej wdówki Lehára, do której obsady zaprosił cztery polskie sprzątaczki. Przedstawienie zostało wyróżnione przez prestiżowe magazyny „Theater heute” i „Falter” (najlepszy debiut i najlepsza off-owa produkcja roku 2009 w Wiedniu) oraz otrzymało zaproszonia na festiwale w Bregenz, Londynie i Freiburgu. Po powrocie do Polski podjął współpracę z Capella Cracoviensis rozwijając z nią cykl przestawień teatralnych bazujących na muzyce klasycznej i współczesnych strategiach performatywnych (teatr w przestrzeni miejskiej, współpraca ze społecznościami lokalnymi, formuła paradokumentalna). Z zespołem tym zrealizował takie opery, jak: Amadigi di Gaula Händla, Orfeusz i Eurydyka Glucka, Halka (wileńska) Moniuszki, Così fan tutte Mozarta, The Fairy Queen Purcella, oraz sceniczne wersje: Requiem Mozarta (Karaoke sakralne), Niemieckiego Requiem Brahmsa (Piosenki miłości i śmierci), madrygałów Monteverdiego w barze mlecznym (Bar.okowa uczta), cyklu pieśni Lieder im Freien zu singen Mendelssohna w Lasku Wolskim (Naturzyści), Podróży zimowej Schuberta oraz oratorium Schumanna Das Paradies und die Peri z udziałem Iana Bostridge’a. W 2023 roku debiutował w Theater an der Wien reżyserią grand opery Les martyrs Donizettiego (spektakl zarejestrowana Unitel dla telewizji ORF). Od debiutu w teatrze dramatycznym (Wesele na podstawie Wesela, Teatr im. J. Kochanowskiego w Opolu) konsekwentnie rozwija swoje umiejętności w rożnych gatunkach teatralnych. Zrealizował wiele przedstawień m.in. w teatrach w: Warszawie (Powrót Tamary w Teatrze Studio, Kram z piosenkami w Teatrze Powszechnym), Krakowie (Turnus mija, a ja niczyja. Operetka sanatoryjna i Cud mniemany, czyli Krakowiacy i Górale w Teatrze im. J. Słowackiego, Iwona, księżniczka Burgunda w Teatrze Ludowym – spektakl wielokrotnie nagrodzony na Festiwalu Gombrowiczowskim), Wałbrzychu (Gdyby Pina nie paliła, to by żyła i Instytut Goethego w Teatrze Dramatycznym im. J. Szaniawskiego), Bielsku Białej (Faraon na podstawie powieści Prusa i Aidy Verdiego w Teatrze Polskim) i we Wrocławiu (Gracjan Pan. Musical i Priscilla Królowa Pustyni. Musical w Teatrze Capitol, Wolny strzelec Webera z udziałem Aleksandry Kurzak w Operze Wrocławskiej i bazująca na poematach symfonicznych R. Straussa i biografii Wandy Rutkiewicz Symfonia alpejska w Teatrze Pantomimy), Łodzi (Wielki teatr świata Calderona w Teatrze Nowym), Bydgoszczy (Hamlet Szekspira w Teatrze Polskim). Wyreżyserowane przez niego przedstawienie Szpilmanowie z Teatru Zagłębia w Sosnowcu było nagradzane i gościło na wielu prestiżowych festiwalach teatralnych w Polsce i za granicą. Jego kultowa inscenizacja Śpiewników domowych Moniuszki pt. Cezary idzie na wojnę z Teatru Komuna w Warszawie była grana już blisko 100 razy w 14 krajach i na 4 kontynentach i w 2025 roku została zarejestrowana dla Teatru Telewizji. Wykłada performatykę na Wydziale Aktorskim Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie. W 2017 roku był nominowany do „Paszportu Polityki”.