Studiował architekturę w Grenoble. W 1975 roku zaczął projektować dla teatru. Projektował scenografię do takich oper, jak: Jaś i Małgosia Humperdincka, Maria Stuart Donizettiego, Kopciuszek, Cyrulik sewilski, Turek we Włoszech Rossiniego (Royal Opera House), Carmen Bizeta, Fidelio Beethovena, Orfeusz i Eurydyka Glucka (Welsh National Opera), Armida Rossiniego, Łaskawość Tytusa Mozarta (Théâtre des Champs-Elysées), Capuleti i Montecchi Belliniego (Lizbona), Wozzeck Berga, Hamlet Thomasa, Kawaler srebrnej róży R. Straussa, Pierścień Nibelunga Wagnera (Genewa), Jenufa Janáčka (Festiwal w Spoleto), Wielkość i upadek miasta Mahagonny Weilla (Lozanna), Ariadna i Sinobrody Dukasa, Łucja z Lammermooru Donizettiego (Opéra de Lyon), Tosca Pucciniego, Falstaff Verdiego, Słomkowy kapelusz Roty (Opéra de Nantes), Madame Butterfly Pucciniego, Hamlet (Royal Opera House i Barcelona), Clari Halévy’ego, Gesualdo Dalbaviego, Mojżesz w Egipcie, Hrabia Ory, Otello Rossiniego (Zurych), Solaris Glanerta (Bregencja), Juliusz Cezar Händla, Norma Belliniego (Salzburger Festspiele), Czarodziejski flet Mozarta (Wiener Staatsoper). Zrealizował scenografię do nagrodzonej inscenizacji Peleasa i Melizandy Debussy’ego (Bruksela), La chair empoisonnée (Théâtre de la Ville, Paryż) oraz sztuk m.in.: Lorki, Pirandella, Strindberga, Bonda, Synge’a oraz Marie N’Diaye (Nagroda Goncourtów 2009) we współpracy z reżyserem Christophe’em Pertonem.
fot. archiwum Royal Opera House