Studiowała grafikę i historię sztuki. W 2005 roku ukończyła z wyróżnieniem katedrę scenografii na ASP w Warszawie. W swoim dorobku ma blisko 40 realizacji scenograficznych i kostiumograficznych w najważniejszych polskich teatrach, m.in.: Teatrze Wielkim - Operze Narodowej, Powszechnym, Polskim, Ateneum i Polonia w Warszawie, Muzycznym w Gdyni, Polskim i Współczesnym we Wrocławiu, Teatrze im. Słowackiego w Krakowie, Wielkim w Poznaniu i Operze Nova w Bydgoszczy. Pracowała także przy takich produkcjach filmowych jak: Katyń oraz Felix, Net i Nika.
Na swoim koncie ma wiele realizacji operowych i baletowych. W Teatrze Wielkim w Łodzi stworzyła w 2014 roku scenografię do nagrodzonej Złotą Maską opery Cyrulik Sewilski. W bydgoskiej Operze Nova tworzyła przestrzeń sceniczną do autorskiego baletu Roberta Bondary Zniewolony umysł na podstawie tekstu Czesława Miłosza z muzyką Philipa Glassa i Wojciecha Kilara. Wraz z Julią Skrzynecką przygotowała scenografię i kostiumy do baletu Persona Roberta Bondary w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej oraz do Čiurlionisa Giedriusa Kuprevičiusa i Roberta Bondary w Litewskim Narodowym Teatrze Opery i Baletu w Wilnie. Z reżyserką Natalią Babińską, w Operze Nova, stworzyła scenografię do Rigoletta Giuseppe Verdiego oraz do Halki Stanisława Moniuszki (we współpracy z Julią Skrzynecką) przygotowanej specjalnie na jubileuszowy XX Festiwal Operowy.
fot. M. Malicki