Pochodzi z Londynu. Ukończył z wyróżnieniem Uniwersytet w Cambridge i Królewską Akademię Muzyczną w Londynie. Po ukończeniu studiów otrzymał stypendium, w ramach którego kontynuował współpracę w akademii jako kurator cyklu koncertów, których program obejmował wszystkie pieśni Mahlera. W uznaniu swoich zasług dla przemysłu muzycznego otrzymał tytuł „Associate of the Royal Academy of Music” przyznawany wybitnym absolwentom uczelni przez Królewską Akademię Muzyczną.
Pełni funkcję dyrektora muzycznego Shadwell Opera, jednocześnie rozwijając karierę poza granicami Wielkiej Brytanii. W swojej pracy dyrygenckiej wyróżnia się jako propagator muzyki wokalnej XX i XXI wieku; zainteresowany jest szczególnie współpracą ze śpiewakami operowymi i recitalowymi. W tym sezonie debiutuje z Teatrem Wielkim - Operą Narodową podczas gościnnych występów w Lublinie (Umarłe miasto Korngolda) oraz z Operą Szkocką (Greek Turnage'a). Stanie także za pulpitem podczas wykonań nowej inscenizacji opery The Lighthouse Petera Maxwella Daviesa w Shadwell Opera, gdzie uprzednio prowadził wykonania oper George’a Benjamina, Jonathana Dove’a, Marka-Anthony’ego Turnage'a i Arnolda Schoenberga, a także inscenizacji utworów Maxwella Daviesa, Arnolda Schoenberga, Igora Strawińskiego i Williama Waltona. Od 2014 roku współpracuje z Operą Królewską w Covent Garden jako asystent muzyczny, ostatnio przy realizacji Anioła zagłady Thomasa Adèsa (wziął udział w prapremierze tego dzieła na festiwalu w Salzburgu w 2016 roku jako asystent muzyczny i pianista w orkiestrze). W najbliższym sezonie artysta będzie asystował dyrygentom w Operze w Zurichu (przy Parsifalu Wagnera) i Operze Bawarskiej w Monachium (przy operze Z domu umarłych Janáčka) oraz zadebiutuje z Orkiestrą Koncertową RTÉ w Dublinie.