Kostiumografka posługująca się szerokim spektrum technik artystycznych. Absolwentka poznańskiej ASP (kierunek: edukacja artystyczna), Liceum Sztuk Plastycznych w Jeleniej Górze (profil: formy użytkowe – szkło artystyczne). Współzałożycielka zespołu twórczego Silverclock. Od 2011 roku pod taką samą nazwą działa także jej pracownia, zdominowana od 2018 przez nowe medium - skórę naturalną. To w niej powstają kolekcje: biżuterii, akcesoriów oraz unikatowe obiekty łączące projektowanie z najwyższej jakości rzemiosłem artystycznym.
Od 2013 roku współpracuje z Teatrem Wielkim - Operą Narodową. W lutym 2015 na scenie kameralnej Teatru Wielkiego zadebiutowała kostiumami do spektaklu Pupa - widowiska baletowego w jednym akcie na kanwie twórczości Witolda Gombrowicza.
Zaprojektowała kostiumy do spektaklu Calliya Hansa Christiana Andersena (Premiera 3 września 2015). Po metamorfozie z mix media show do musicalu z muzyką Wojtka Kostrzewy powróciła do oryginalnego tytułu Calineczka (Premiera 19 marca 2017), następnie do baletu tworzonego z myślą o najmłodszych odbiorcach Karnawał zwierząt Camille’a Saint-Saënsa (Premiera 16 maja 2017).
Jej projekty kostiumowe do spektakli zbudowane są w dużej mierze na zamyśle odziania „ciała w ciało” w sposób prosty i kompletnie transformujący, bez ograniczeń dla intensywnego ruchu tancerzy i akrobatów. Malarskie traktowanie materiałów, zarówno w specjalnie projektowanych wzorach do druku na tkaninie, jak i ręcznie malowane i zdobione, utrzymują charakterystyczny poziom plastyki kostiumu.
W działaniach swoich łączy szeroki wachlarz narzędzi twórczych, zarówno cyfrowych, jak i tradycyjnych, a wszechstronną świadomość plastyczną przenosi na kompleksowo zaprojektowane w najdrobniejszych detalach kostiumy harmonizujące z otoczeniem scenicznym.