
Pochodzi z USA. Laureat Grand Prize na Międzynarodowym Festiwalu Wokalnym im. Gerdy Lisser w Nowym Jorku, I nagrody na Międzynarodowym Festiwalu Wokalnym Deborah Voigt, Grand Prix na Festiwalu Wokalnym im. Maria Lanzy, a także Nagrody Alfonsa Cavaliere.
W sezonie 2024/2025 śpiewa partię tytułową w nowej inscenizacji Don Carlosa Verdiego w Duńskiej Operze Królewskiej, księcia Wasyla w Chowańszczyznie Musorgskiego pod batutą Essy-Pekki Salonena na Festiwalu Wielkanocnym w Salzburgu, Maria Cavaradossiego w Tosce (debiut w roli) z Cincinnati Opera i New Mexico Philharmonic. Na scenie koncertowej wystąpi w oratorium ÉmigréAarona Zigmana z Deutsches Symphonie-Orchester w Berlinie oraz Orkiestrą Filharmonii w Hongkongu. Pojawi się także na gali w Gulfshore Opera na Florydzie oraz podczas koncertu szlagierów operowych z Orkiestrą Filharmonii w Dayton.
W sezonie 2023/2024 wystąpił jako Don José w Carmen (Opera w Vancouver), a także w serii koncertów bożonarodzeniowych w Operze w Dallas, oratorium ÉmigréZigmana z Orkiestrą Filharmonii Nowojorskiej (debiut). Ten sam utwór wykonał ponownie z Orkiestrą Symfoniczną w Szanghaju (koncert zarejestrowano dla wytwórni Deutsche Grammophon).
W sezonie 2022/2023 można go było usłyszeć w takich partiach, jak: Alfreda w Traviacie (Houston Grand Opera), Pinkerton w Madame Butterfly (Opera w Montréalu), Książę w Rigoletcie (Utah Opera) i Don José w Carmen (Oper im Steinbruch w Austrii), co było europejskim debiutem artysty. Na scenie koncertowej zaśpiewał partię Pasterza w Królu Edypie Stawińskiego (Orkiestra Symfoniczna w Houston) oraz partię tenorową w Mesjaszu Haendla (Orkiestra Symfoniczna w Nashville; Akademia Marynarki Wojennej Stanów Zjednoczonych w Annapolis).
Ma na koncie występy w Operze w Santa Fe i Arizona Opera jako Don José, w Operze w Detroit, na Festiwalu w Spoleto (USA) i w Operze w Naples na Florydzie jako Rodolfo w Cyganerii, a także z towarzyszeniem Florida Orchestra w Mesjaszu Haendla. Kreował Romea w Romeo i Julii Gounoda (Opera w Cincinnati), Księcia w Rigoletcie (Opera w Edmonton), Pinkertona w Madame Butterfly Pucciniego (Festiwal w Princeton), Lancelota w Królu Arturze Chaussona na festiwalu Bard SummerScape w Annandale-on-Hudson (USA) oraz tytułowego Fausta w kantacie Faust et Hélène Lili Boulanger z Orkiestrą Symfoniczną w Houston.