Reżyser światła, scenograf. Absolwentka Instytutu Sztuk Scenicznych w Liverpoolu założonego przez Sir Paula McCartneya. Doświadczenie w zakresie sztuki reżyserii światła zdobywała w teatrach północnej Anglii i Londynu. Pracowała m.in. w takich teatrach Liverpoolu, jak: Everyman and Playhouse, Unity, The Lowry w Manchesterze oraz Sadler’s Wells w Londynie.
Współpracowała m.in. z Peterem Mumfordem i Lucy Carter – laureatami brytyjskiej nagrody teatralnej The Lawrence Olivier Award. Półfinalistka Limbury Prize – prestiżowego konkursu scenograficznego organizowanego co dwa lata przez Teatr Narodowy w Londynie. Zaprojektowała światła do wielu przedstawień teatralnych, tanecznych i musicali, m.in. do: Absolute Dance (reż. Lissie Perry; Unity Theatre), Snowbound (reż. Dan Bird, Sennheiser Studio), INNIT (reż. Mike Dacks, Lowry Theatre), Breaking Boundaries (reż. m.in. Lissie Perry, Jacqueline Jones, Teatr Paula McCartneya, Liverpool), Judy & Liza (reż. Rita Handerson, The Capston Theatre, Liverpool) oraz Seven (reż. Jacqueline Jones, Teatr Paula McCartneya, Liverpool; Art Depot, Londyn), do którego zaprojektowała również scenografię.
Na potrzeby wystawy towarzyszącej Konkursowi Turner Prize w Tate Modern w Liverpoolu zaprojektowała i oświetliła instalację The Wave. W Polsce była asystentką Felice Ross przy realizacji takich oper, jak: Don Giovanni, Latający Holender (reż. Mariusz Treliński, Teatr Wielki - Opera Narodowa) i Halka (reż. Natalia Korczakowska, Teatr Wielki - Opera Narodowa). Z Jackiem Tyskim realizowała m.in. balet Hamlet (2013, Teatr Wielki - Opera Narodowa) oraz balet Requiem d-moll (2017, Opera Wroclawska).
Zaprojektowała instalację świetlną i scenografię na galę urodzinową Fabryki Trzciny. Współpracowała także z Chasperem Bertschingerem przy sztuce Jackson Pollesch Rene Pollescha w Teatrze Rozmaitości. Mieszka i pracuje w Manchesterze, gdzie projektuje oświetlenie i scenografię do przedstawień teatralnych i produkcji telewizyjnych (m.in. dla BBC).