Brytyjska reżyserka świateł. W ostatnim czasie była zaangażowana w realizację następujących spektakli teatralnych: Local Hero (Royal Lyceum, Edynburg), Follies, Pericles, Nine Night (także na West Endzie), Pinocchio, Mosquitoes, Common, Angels in America (także na Broadway’u), The Red Barn, Opera za trzy grosze, The Suicide, wonder.land, Behind the Beautiful Forevers, Mała księżniczka, Table, This House, The Curious Incident of the Dog in the Night-Time (West End i turnée po Wielkiej Brytanii), Fedra, Death and the King’s Horseman, Waves, Saint Joan and War Horse (National Theatre), Wolf Hall (Royal Shakespeare Company, West End i Broadway), ear for eye, How to Hold Your Breath, Clybourne Park i The Weir (Royal Court), Privates on Parade, Peter and Alice i The Cripple of Inishmaan dla Michael Grandage Company; Teddy Ferrara, The Chalk Garden i Otello (Donmar Warehouse); Happy Days, Feast i Vernon God Little (Young Vic); Seventeen, Herons i Blasted (Lyric Hammersmith).
Współpracowała przy realizacji przedstawień operowych na całym świecie. W ostatnim czasie były to: Benvenuto Cellini Berlioza, Medea Cherubiniego i Dr Dee Damona Albarna dla Angielskiej Opery Narodowej; Billy Budd Brittena i Uprowadzenie z seraju Mozarta dla Festiwalu Glyndebourne, a także Roberto Devereux Donizettiego oraz Rycerskość wieśniacza Mascagniego i Pajace Leoncavalla dla Metropolitan Opera w Nowym Jorku. Zaprojektowała także światła do następujących spektakli baletowych Matthew Bourne’a: Jezioro łabędzie, The Red Shoes, Śpiąca królewna, Play Without Words i Dorian Gray.
Artystka otrzymała dwie nagrody Tony, cztery nagrody Oliviera, australijską Nagrodę Helpmanna, trzy nagrody LA Critics Circle, a także wyróżnienie New York Drama Desk Award i nagrodę Critics Circle przyznawaną przez brytyjskich krytyków.