Urodziła się w 1991 roku na Słowacji. Ukończyła konserwatorium w Bratysławie oraz studia magisterskie w Hochschule für Musik Hanns Eisler w Berlinie pod kierunkiem Anny Samuil. Swoje umiejętności doskonaliła podczas kursów mistrzowskich i warsztatów prowadzonych przez Annę Tomową-Sintow, Brigitte Fassbaender, Francisca Araizę, Patricię McCaffrey, Neila Shicoffa, Renée Morloc, Thomasa Quasthoffa, Gregory’ego Lamara i Luciana D’Intino. Jej mentorami byli Deborah Polaski, Julia Varády, Matthias Samuil i Wolfram Rieger.
Otrzymała stypendium Liz Mohn Kultur- und Musikstiftung, Junge Musiker Stiftung oraz Deutschlandstipendium.
W sezonie 2017/2018 i 2018/2019 była uczestniczką Studia Operowego prowadzonego przez berlińską Staatsoper, gdzie zadebiutowała jako Pierwsza Dama w Czarodziejskim flecie, Miss Jessel w Obrocie śruby, Głos sokoła w Kobiecie bez cienia, Łowczyni w operze Hipolit i Arycja (dyr. sir Simon Rattle), Ännchen (zastępstwo) w Wolnym strzelcu, Flora Bervoix w Traviacie i Nanetta w Falstaffie (zastępstwo za gwiazdę scen operowych Nadine Sierra, dyr. Daniel Barenboim).
W sezonie 2017/18 wystąpiła także w praskim Teatrze Narodowym i słowackim Teatrze Narodowym jako Zofia w Wertherze. Zadebiutowała także jako Ilia w Idomeneo w Hessisches Staatstheater Wiesbaden w ramach festiwalu muzycznego Internationale Maifestspiele 2019. W 2020 roku zadebiutuje na festiwalu Osterfestspiele w Salzburgu jako Tebaldo w Don Carlosie z drezdeńską Sächsische Staatskapelle pod dyrekcją Christiana Thielemanna. Wykona także z filharmonikami berlińskimi pod batutą Gustavo Dudamela IX Symfonię Beethovena w Tokio podczas letnich igrzysk olimpijskich 2020 i Rzymie z Accademia Nazionale di Santa Cecilia.
Artystka wystąpiła podczas wielu koncertów i festiwali międzynarodowych, przede wszystkim w Elbphilharmonie w Hamburgu pod dyrekcją sir Simona Rattle'a jako Łowczyni w operze Hipolit i Arycja Rameau, na Festiwalu Muzycznym w Rheingau, w berlińskim Konzerthaus, na festiwalu Festspiele Mecklemburg-Vorpommern oraz Festiwalu Oprowym im. Galiny Wiszniewskiej w Soczi (Requiem Mozarta). Zadebiutowała też na Międzynarodowym Festiwalu Muzycznym Praska Wiosna 2018, gdzie wykonała IV Symfonię Mahlera z Orkiestrą Filharmonii Narodowej.
Ma na koncie występy w takich partiach, jak: Pamina (Czarodziejski flet), Hrabina (Wesele Figara), Fiordiligi (Così fan tutte), Musetta (Cyganeria), Frau Fluth (Wesołe kumoszki z Windsoru) oraz Woglinda (Złoto Renu). Zaprezentowała się publiczności w na całym świecie, m.in. w Brazylii, Australii, Chinach, Korei Południowej, Monako, Norwegii, Francji, Włoszech i Rosji.
Jest laureatką III nagrody na Międzynarodowym Konkursie „Belvedere” im. Hansa Gabora w Villach, II nagrody na Międzynarodowym Konkursie Wokalnym im. Stanisława Moniuszki w Warszawie, II nagrody na konkursie Bundeswettbewerb Gesang Berlin odbywającym się w Komische Oper w Berlinie (2018). Jest zdobywczynią I nagrody na Międzynarodowym Konkursie „Accademia Belcanto” w Grazu (2018), Międzynarodowym Konkursie im. Antonína Dvořáka w Karlsbadzie (2016), Międzynarodowym Konkursie im. Mikulaša Schneidera-Trnavsky'ego (2017) oraz Międzynarodowym Konkursie Wokalnym im. Imricha Godina „Iuventus Canti" w Vrable na Słowacji (2015). Latem 2016 roku zdobyła III nagrodę, nagrodę publiczności i Nagrodę Opery w Daegu na Międzynarodowym Konkursie Wokalnym im. Otto Edelmanna w Wiedniu oraz nagrody specjalnej przyznawanej przez Evę-Marię Wieser na Concorso lirico Internationale di Portofino (Włochy).