Sławomir Narloch

reżyser

Kaszub, Kociewiak i Borowiak w jednym ciele. Absolwent  Wydziału Reżyserii Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Jeden z założycieli i dyrektor niezależnego Teatru Pijana Sypialnia, który działa w Warszawie od 2012 roku. Pomysłodawca cyklu „Teatr na leżakach”, który w całym kraju przyciągnął tysiące fanów widowisk teatralnych pod gołym niebem.

Na deskach teatrów instytucjonalnych debiutował w Teatrze im. Stefana Jaracza w Łodzi spektaklem Listy na (nie)wyczerpanym papierze na podstawie korespondencji i twórczości Agnieszki Osieckiej i Jeremiego Przybory. W ramach Sceny Młodych jego przedstawienie Kamień, które powstało na podstawie książki Bronki Nowickiej, było prezentowane na Scenie Studio Teatru Narodowego w Warszawie. W Teatrze Narodowym zrealizował również spektakl Alicji Kraina Czarów (2023). Jego spektakl Oratorium o mleku, który powstał na zaproszenie Festiwalu Nowe Epifanie otrzymał Nagrodę Stowarzyszenia Autorów ZAIKSU na Festiwalu Forum Młodej Reżyserii w Krakowie.

Ponowna współpraca z Festiwalem Nowe Epifanie zaowocowała spektaklem Boża Krówka granym na Scenie Przodownik Teatru Dramatycznego w Warszawie. Twórca widowiska muzycznego 12 opowieści na dobre czasy w Filharmonii Kaszubskiej opowiadającego międzywojenną historię Wejherowa.

Reżyser, autor scenariuszy i wielu tekstów spektakli muzycznych Teatru Pijana Sypialnia.

Fot. Marta Arkiensztejn