
Absolwentka Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie Izabeli Kłosińskiej. W latach 2018-2023 była także uczestniczką Akademii Operowej, działającej w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej, gdzie kształciła swój warsztat wokalny pod kierunkiem takich artystów jak: Olga Pasiecznik, Mariusz Kwiecień, Eytan Pessen, Matthias Rexroth i Tomasz Konieczny.
Laureatka Nagrody Muzycznej im. Jana Kiepury w kategorii „najlepsza śpiewaczka” (2024), 5. nagrody w V Międzynarodowym Konkursie Wokalnym im. Veronici Dunne w Dublinie, nagrody specjalnej w XI Międzynarodowym Konkursie Wokalnym im. Stanisława Moniuszki w Warszawie. W 2021 roku zdobyła 1. miejsce w XII Międzynarodowym Konkursie Wokalnym im. Klaudii Taev w Estonii oraz otrzymała wyróżnienie i nagrodę specjalną w XIX Międzynarodowym Konkursie Wokalnym im. Ady Sari w Nowym Sączu. W 2019 roku wraz z pianistą Piotrem Jaworskim zdobyła 1. miejsce w VI Międzynarodowym Konkursie Pieśni w Sofii. W 2021 roku zadebiutowała w Operze Wrocławskiej rolą Dorabelli w Così fan tutte Mozarta.
W Teatrze Wielkim - Operze Narodowej zaśpiewała partie: Suzuki w Madame Butterfly Pucciniego, Dorabelli w Così fan tutte, Jadwigi w Strasznym dworze Moniuszki, Drugiej Damy w Czarodziejskim flecie Mozarta, a także wzięła udział w prapremierze Ślepego toru Meyera oraz w koncercie sylwestrowym. Wystąpiła w roli tytułowej w operze Cendrillon Masseneta w Narodowym Teatrze w Taichung, Państwowym Muzycznym Teatrze w Kownie oraz w Endla Teater w Parnawie. Wykonała również takie partie, jak: Izabela we Włoszce w Algierze i Kopciuszek w operze Rossiniego (Polska Opera Królewska), Cherubin w Weselu Figara Mozarta (Opera Wrocławska), Jaś w Jasiu i Małgosi Humperdincka (Teatr Wielki w Łodzi).
Współpracowała z dyrygentami takimi jak: Patrick Fournillier, Chin-Chao Lin, Adam Banaszak, Bassem Akiki czy Łukasz Borowicz oraz reżyserami: Laurent Pelly, André Heller-Lopes, Marek Weiss, Natalia Babińska, Jitka Stokalska, Ewa Rucińska czy Jüri Nael .
Fot. Ł. Dyczko