Najczęściej zadawane pytania

Jak posługiwać się biletami elektronicznymi?

Bilety kupione przez internet otrzymają Państwo pocztą elektroniczną w formie pliku pdf. Można je wydrukować w domu, ale honorowane są również bilety w formie elektronicznej na urządzeniach mobilnych. 

Jak dokonać rezerwacji biletów?

 

Rezerwacja biletów indywidualnych i grupowych możliwa jest wyłącznie telefonicznie w Biurze Organizacji Widowni (godziny otwarcia BOW).

Jak długo ważna jest rezerwacja biletów?

Termin wykupu zarezerwowanych biletów wynosi 14 dni od daty dokonania rezerwacji.

Czy możliwy jest zwrot biletów?

Zwrotu biletów zakupionych indywidualnie można dokonać z załączonym paragonem fiskalnym lub fakturą VAT najpóźniej na 3 dni przed datą wydarzenia (nie wliczając daty wydarzenia). W okresie krótszym niż 3 dni kalendarzowe przed terminem spektaklu, ale nie później niż do dnia wydarzenia, należność za zwracane bilety zakupione w kasie lub online można przenieść wyłącznie na kartę prepaid (bezpośrednio w kasie lub za pośrednictwem Formularza zwrotów na Kartę prepaid). W dniu wydarzenia zwrot nie jest możliwy.

Zwrotu biletów grupowych można dokonać z załączonym paragonem fiskalnym lub fakturą VAT najpóźniej do dnia poprzedzającego wydarzenie do godziny 19.00. W przypadku żadnego zwrotu nie jest pobierana opłata manipulacyjna.

Uwaga! W przypadku zakupu „biletu z certyfikatem Covid”, brak okazania jednego z wymaganych zaświadczeń (patrz strona Informacje o bezpieczeństwie) skutkuje odmową wstępu na Wydarzenie. W takim przypadku nie przysługuje zwrot środków za bilet.

Czy Teatr prowadzi sprzedaż wejściówek na spektakle?

Wejściówki sprzedajemy tylko w dniu spektaklu, na godzinę przed jego rozpoczęciem, pod warunkiem, że na sali pozostały wolne miejsca siedzące.

Ile czasu przed rozpoczęciem spektaklu należy przyjechać do Teatru?

Sugerujemy przybycie około 60 minut przed rozpoczęciem spektaklu. W tym czasie można spokojnie zostawić okrycia w szatni, wypić w bufecie lampkę wina lub filiżankę kawy i znaleźć swoje miejsce. O tym, że zbliża się godzina rozpoczęcia spektaklu, informują dzwonki. Osoby spóźnione mogą wejść na widownię dopiero podczas pierwszej przerwy, o ile jest przewidziana.

Uwaga! Przed spektaklami w Sali Moniuszki wejście główne otwieramy dla widzów na godzinę przed każdym spektaklem. Na spektakle i koncerty w Sali Młynarskiego i Salach Redutowych można wejść do Teatru pół godziny przed ich rozpoczęciem.

W związku z aktualną sytuacją epidemiczną podczas okazywania biletów prosimy również o wcześniejsze przygotowanie jednego z wymaganych zaświadczeń oraz wypełnienie oświadczenia o stanie zdrowia (w wersji papierowej lub online).

Informacje o rodzaju zaświadczeń oraz o zasadach bezpieczeństwa dostępne są na stronie Informacje o bezpieczeństwie.

Uwaga! W przypadku uczestnictwa w spektaklach oraz koncertach zachęcamy do wcześniejszego wypełniania oświadczeń poprzez formularz online. Oświadczenia można składać nie wcześniej niż na 48 godzin przed rozpoczęciem wydarzenia (formularz online).

Czy szatnie w Teatrze są płatne?

Nie.

Gdzie można kupić programy spektakli?

Programy i plakaty spektakli, a także wydawnictwa teatralne i pamiątki, są sprzedawane w Butiku usytuowanym w lewym skrzydle Teatru (godziny otwarcia Butiku).

W dniu spektaklu programy można zakupić również u bileterów przed rozpoczęciem spektaklu oraz w czasie przerw (na poziomie 0 – możliwa jest płatność kartą płatniczą oraz gotówką, w pozostałych miejscach tylko gotówką).

Czy spóźnione osoby będą wpuszczane na widownię? 

Spóźnieni widzowie mogą wejść na widownię dopiero podczas pierwszej przerwy.

Gdzie jest Sala Młynarskiego?

Sala Młynarskiego, nazywana także Salą Kameralną, znajduje się w budynku Teatru na szóstym piętrze. 

Czy w Teatrze są wydzielone miejsca, w których wolno palić?

Teatr jest objęty całkowitym zakazem palenia.