Artystka o wszechstronnej i rzadko spotykanej skali głosu. Do jej sukcesów w ostatnich sezonach należą: partia Marii w Wozzecku Berga, Księżnej Argyll w Powder Her Face Adèsa, Markizy de Merteuil w prapremierze opery Quartett Francesconiego w Teatro alla Scala i występ w monodramie Émilie Saariaho w Salzburger Landestheater.
Po udanym debiucie w partii Księżnej Argyll w inscenizacji Jaya Scheiba w New York City Opera artystka włączyła tę rolę do swego stałego repertuaru i wykonała ją na Le Festival d’opéra de Québec. Ponadto kreowała partie w takich operach, jak: prapremiera JJR (Citoyen de Genève) Fenelona jako Mme de Warens w Grand Théâtre de Genève, Fedra z Britten Sinfonia, Quartett na Wiener Festwochen, Cité de la Musique, Holland Festival, Strasbourg Festival oraz z Orquestra Gulbenkian, prapremiery Ann Nicole Marka Anthony'ego Turnage’a (partia Blossom) i For You autorstwa duetu Berkeley/ McEwan w Royal Opera House, Ariadna na Naxos jako Kompozytor w Strasburgu, Cesarz Atlantydy jako Dobosz z l’Opéra National de Lorraine w Nancy i w Cité de la Musique, prapremiera Balkonu Eötvösa na Festivalu Aix-en-Provence oraz Wozzeck Berga jako Maria. Była członkinią zespołów Les Jeunes Voix du Rhin w Opéra National du Rhin w Strasburgu oraz Centre de Formation Lyrique w Opéra National de Paris. Współpracowała z wieloma wielkimi dyrygentami i znanymi reżyserami. W obecnym sezonie zadebiutuje w Teatro Colón w Buenos Aires w inscenizacji Quartett reżysera Alexa Ollego.
fot. P. Foster-Williams