Pochodzi z Irlandii Północnej. Projektuje kostiumy i scenografię do spektakli teatralnych, oper i filmów. Laureatka teatralnej nagrody muzycznej Ring Award (Austria) oraz Europejskiej Nagrody Operowej (razem z reżyserem Samem Brownem). W 2017 roku była nominowana do Irlandzkiej Nagrody Teatralnej przyznawanej przez dziennik „Irish Times” za projekt kostiumów do Radamista Händla. W 2017 roku otrzymała nominację do „operowego Oscara”, czyli International Opera Award, zaś w 2015 roku jej scenografia do Faworyty Donizettiego znalazła się wśród nominacji do Austriackiej Teatralnej Nagrody Muzycznej.
Na liście jej realizacji znajduje się m.in.: Pity Roya Mullarkey’a (Royal Court, Londyn), Eugeniusz Oniegin Czajkowskiego (Opera Szkocka), Zemsta nietoperza J. Straussa (Wermland Opera), Radamisto Haendla (Opera Północnej Irlandii), stworzyła kostiumy do Madame Butterfly Pucciniego (Opera w Zurichu), scenografię do Rinaldo (Opera we Frankfurcie), Godziny hiszpańskiej Ravela i Gianni Schicchi Pucciniego (Opéra National de Lorraine w Nancy), Salome R. Staussa, Napoju miłosnego Donizettiego i Obrotu śruby Brittena (Opera Północnej Irlandii), My Fair Lady (Karlsruhe), Makbeta Verdiego (Opera Północnej Irlandii / Walijska Opera Królewska), Agrippiny Händla (Irlandzka Opera Młodzieżowa), Don Giovanniego Mozarta (Opera Narodowa w Bergen), Hair (Staadtstheater, Darmstadt), Faworyty Donizettiego (Graz), Alicji (Balet Szkocki, Chorwacki Teatr Narodowy), Kandyda Bernsteina, Bądźmy poważni na serio Barry’ego (Opéra National de Lorraine w Nancy), Triumfu czasu i prawdy Händla oraz Triumfu piękna i fałszu Barry’ego (Festiwal Händla w Karlsruhe), Kopciuszka Rossiniego (Opera w Lucernie), Barona cygańskiego J. Staussa (Stadttheater Klagenfurt), Jakoba Lenza Rhima (Angielska Opera Narodowa), Sigurd der Drachentöter (Bayerische Staatsoper w Monachium), Capuleti i Montecchi Belliniego (Teatro Sociale w Como), Katji Kabanowej (Landestheater w Coburgu) i Alberta Herringa Brittena (Aldeburgh).
fot. Johanna Sterner