Angielski reżyser i scenograf. Posiada tytuł Royal Designer for Industry. Laureat International Opera Awards w dziedzinie scenografii operowej (2013). Należał do zespołu brytyjskich projektantów, który dwukrotnie zdobył nagrodę Golden Triga Praskiego Quadriennale: w 2003 roku za Bal maskowy dla Festiwalu w Bregenz i w 1991 roku za Hamleta dla Royal Shakespeare
Company.
W swoim dorobku ma m.in. takie realizacje, jak: The Importance of Being Earnest Geralda Barry’ego (Northern Ireland Opera); cykl Pierścień Nibelunga (2009-2012), Manon i Król Priam (Nationale Reisopera w Holandii); Cudowne miasto, Rusałka, Dama pikowa dla Grange Park Opera; Maria Stuarda dla Opera North; The Knot Garden, Aida, Samson i Dalila dla Scottish Opera; Dziecko i czary dla Teatru Bolszoj w Moskwie. Wśród jego dokonań jako scenografa operowego są m.in.: Rzekoma ogrodniczka w Glyndebourne w reżyserii Fredericka Wake Walkera; Sprawa Makropulos we Frankfurcie; Gracz w Royal Opera House Covent Garden; Przygody lisiczki chytruski w Amsterdamie; Billy Budd we Frankfurcie i Amsterdamie; Peleas i Melizanda dla Opera North i English National Opera; Giulietta w Operze Paryskiej,
Genewie i English National Opera (wszystkie w reżyserii Richarda Jonesa); Prima Donna Rufusa Wainwrighta dla Manchester International Festival, w Sadlers Wells, Toronto i New York City Opera; Sen nocy letniej w Nowojorskiej Metropolita Opera, Trojanie dla Opera North; Benvenuto Cellini oraz Beatrycze i Benedykt w Operze Holenderskiej; Ariadna na Naxos w Monachium; Nabucco w Welsh National Opera i Royal Opera House. Z Richardem Jonesem współpracował ponadto przy takich inscenizacjach, jak: Bal maskowy i Cyganeria (Festiwal w Bregenz), Karzeł oraz Dziecko i czary (Opera Paryska). Dla baletu zrealizował scenograficznie m.in: Alicję, Kopciuszka, Śpiącą królewnę, Dziadka do orzechów, Fearful Symmetries, Cheating Lying Stealing dla Scottish Ballet oraz Ein Reigen w choreografii Ashleya Page’a dla Baletu Wiedeńskiego.