• Kontrast
      • Animacje: Wyłącz
      • Kontrast: A Domyślna wersja kolorystyczna A Czarny tekst na białym tle A Biały tekst na czarnym tle A Czarny tekst na żółtym tle A Żółty tekst na czarnym tle
      • Powiększ tekst: Ctrl plus
      • Pomniejsz tekst: Ctrl minus
      • Przywróć: Ctrl zero
  • Wybierz język angielski EN
  • Butik
  • Newsletter
  • VOD
  • Dla mediów
Teatr Wielki - Opera Narodowa Teatr Wielki - Opera Narodowa
  • Strona główna
  • Repertuar
    • Kalendarium
    • Sezon 2025/26
    • Wystawy 2025/26
    • VOD
  • Bilety
    • Kup bilet
    • Informacje dla widzów
    • Zwroty biletów
  • Teatr
    • Aktualności
    • Polski Balet Narodowy
    • Ludzie
    • Miejsce
    • Kulisy
    • Historia
    • Kontakt
  • Działalność
    • Edukacja
    • Galeria Opera
    • Muzeum Teatralne
    • Akademia Operowa
    • Konkurs Moniuszkowski
    • Dla mediów
    • Organizacja imprez
    • Wynajem kostiumów
    • Wynajem rekwizytów
    • Fundusze unijne
    • Dotacje celowe

Bartosz Ostrowski

Aktor, performer, choreograf

Absolwent Wydziału Aktorstwa Dramatycznego w Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. Ludwika Solskiego w Krakowie. Członek studia Warsaw Dance Department oraz kolektywu artystycznego dotcompany.

W teatrze dramatycznym współpracuje z reżyserami o własnym, silnym języku artystycznym: Wiktorem Rubinem, Cezarym Tomaszewskim oraz Pawłem Świątkiem. Debiutował w Teatrze Polskim w Bydgoszczy w spektaklu Detroit. Historia ręki duetu Janiczak/Rubin, z którymi kontynuuje pracę również w Joannie Szalonej, Królowej w Teatrze im. Żeromskiego w Kielcach. Brał udział w wielu projektach eksperymentalnych: Piosenkach miłości i śmierci z Capellą Cracoviensis w Cricotece, site-specific Harmony of Contradiction. Poland w Starym Browarze we Wrocławiu, Wehikule czasu w tymczasowym teatrze POP UP w Krakowie oraz serii performansów Akcja PRL w CSW Zamek Ujazdowski z grupą Public Movement.

W kwietniu 2015 na Scenie Eksperymentalnej Teatru Barakah w Krakowie stworzył z Agatą Woźnicką bazujące na działaniach fizycznych wydarzenie teatralne DALI. W ramach Forum Młodej Reżyserii 2015 jako choreograf prezentował z Patrycją Kowańską Mewę. Pięć sekund z Czechowa, która została wyróżniona za „poszukiwanie nowej jakości języka artystycznego”. W 2016 brał udział w spektaklu Anny Godowskiej i Sławomira Krawczyńskiego Bataille i świt nowych dni (Art Stations Foundation, Poznań). Autor i wykonawca solowych prac performatywnych: REFUGEE TALKS, Praga Street View (Teatr Powszechny im. Z. Hübnera w Warszawie, 2016) oraz współtwórca realizowanego w obrębie działań kolektywu dotcompany Koncertu Indywidualnego (Pracownia Duży Pokój, Warszawa 2016).

fot. Ewelina Konior-Słowińska

  • Strona główna
  • Udostępnij
do góry
  • Repertuar

    • Sezon 2025/26
    • Kalendarium

    Bilety

    • Abonamenty
    • Zakup biletów
    • Regulamin 2025/26
    • Regulamin promocji 21% 10 czerwca 2025
  • Teatr

    • Aktualności
    • Polski Balet Narodowy
    • Ludzie
    • Miejsce
    • Historia
    • Kulisy
    • VOD
    • Podcasty
    • Kontakt
  • Działalność

    • Edukacja
    • Galeria Opera
    • Muzeum Teatralne
    • Archiwum
    • Akademia Operowa
    • Konkurs Moniuszkowski
    • Butik
    • Wynajem kostiumów
    • Wynajem rekwizytów
  • Inne

    • Informacje dla widzów
    • Deklaracja dostępności
    • Mapa strony
    • Newsletter
    • Monitoring
    • Polityka prywatności / Cookies
    • Ochrona danych osobowych
    • Wejdź w obiektyw
    • Pasieka w Teatrze
  • Współpraca

    • Partnerzy i sponsorzy
    • Współpraca i wsparcie
    • Organizacja imprez
    • Ogłoszenia
    • Oferty pracy
    • Dla mediów
    • Zamówienia publiczne
    • Zamówienia na usługi społeczne
    • Biuletyn Informacji Publicznej
Logo Instagram

Teatr Wielki - Opera Narodowa, plac Teatralny 1, 00-950 Warszawa, skrytka pocztowa 59

Rezerwacja miejsc: +48 22 692 02 08 Centrala: +48 22 692 02 00 E-mail: office@teatrwielki.pl

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalne
''