Jest niezależnym projektantem świateł. Współpracuje z teatrami dramatycznymi i operowymi głównie w Wielkiej Brytanii, ale także za granicą. W 2014 roku został nominowany do Broadway World Award za projekt świateł do spektaklu Cool Rider zrealizowanego na londyńskim West Endzie. Projektował światła do takich przedstawień teatralnych, jak: Cool Rider, The Blues Brothers, Dracula, Julian Clary - The Joy of Mincing, Sam Bailey Live (West End), Avenue Q, Seussical, James and the Giant Peach (Wielka Brytania i zagranica), Jekyll and Hyde, Porwany za młodu, Missing in Action, Tajemniczy ogród (tournée brytyjskie), Gobsmacked (Southbank, Sydney Opera House, Edynburg), 3am (Curve, Leicester), Goosebumps Alive (Vaults), Earthquakes in London, Loveplay, There Is a War, Short Life of Trouble/ Red Cross/Icarus's Mother (ArtsEd), Failed States (St James), A Little Night Music (Birmingham Conservatoire), Shutters (Park Theatre), The Boys From Syracuse, On a Clear Day You Can See Forever (Union Theatre), Alicja w Krainie Czarów (Greenwich Theatre), When the Rain Stops Falling (Unity, Liverpool), Evita (Islington), Love on Trial, And Crocodiles Are Hungry at Night (Bilimankwhe), Tajemnice lasu (Lowry, Manchester), Two-Headed (Rose, Bankside), Boy in a Dress (Ovalhouse); oraz operowych, jak: Aida (Rose, Kingston), Fidelio (Dorset Opera - jubileuszowy 40. sezon), Savitri, Riders to the Sea, Dziecko i czary, Wenus i Adonis, Actéon, Ava's Wedding, Dialogi karmelitanek, Adrian Boult Gala (Birmingham Conservatoire), Why Does the Queen Die? (Guildhall), Wesele Figara, Madame Butterfly, Pajace, Zemsta nietoperza, Napój miłosny (m.in. w Winterbourne Opera), Tosca, Romeo i Julia, Cyrulik sewilski (Opera de Baugé), Carmen, Hin und Zurück (Minotaur Music Theatre).
(fot. arch. artysty)