• Kontrast
      • Animacje: Wyłącz
      • Kontrast: A Domyślna wersja kolorystyczna A Czarny tekst na białym tle A Biały tekst na czarnym tle A Czarny tekst na żółtym tle A Żółty tekst na czarnym tle
      • Powiększ tekst: Ctrl plus
      • Pomniejsz tekst: Ctrl minus
      • Przywróć: Ctrl zero
  • Wybierz język angielski EN
  • Butik
  • Newsletter
  • VOD
  • Dla mediów
Teatr Wielki - Opera Narodowa Teatr Wielki - Opera Narodowa
  • Strona główna
  • Repertuar
    • Kalendarium
    • Sezon 2025/26
    • Wystawy 2025/26
    • VOD
  • Bilety
    • Kup bilet
    • Informacje dla widzów
    • Zwroty biletów
  • Teatr
    • Aktualności
    • Polski Balet Narodowy
    • Ludzie
    • Miejsce
    • Kulisy
    • Historia
    • Kontakt
  • Działalność
    • Edukacja
    • Galeria Opera
    • Muzeum Teatralne
    • Akademia Operowa
    • Konkurs Moniuszkowski
    • Dla mediów
    • Organizacja imprez
    • Wynajem kostiumów
    • Wynajem rekwizytów
    • Fundusze unijne
    • Dotacje celowe

Dagmara Barna

POLSKA / SOPRAN

Urodziła się w 1987 roku. Absolwentka Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w klasie Cezarego Szyfmana, kształciła się także pod kierunkiem Olgi Pasiecznik. W latach 2014-2017 była uczestniczką Akademii Operowej Teatru Wielkiego - Opery Narodowej w Warszawie. Laureatka m. in.: II Międzynarodowego Konkursu Wokalnego Muzyki Dawnej Canticum Gaudium w Poznaniu (2. nagroda), I Międzynarodowego Konkursu Pieśni XX i XXI wieku w Karlsruhe (2. nagroda), IX Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Warszawie (nagroda specjalna). Występowała m.in. w operach Purcella, Haendla i Mozarta.

I ETAP / 1st STAGE

Georg Friedrich HÄNDEL: Aria Kleopatry Non disperar, chi sà
z I aktu opery Giulio Cesare in Egitto
Szymon LAKS: Modlitwa z cyklu Pięciu pieśni
do wierszy Juliana Tuwima (nr 1)

II ETAP / 2nd STAGE

Georg Friedrich HÄNDEL: Aria Dorindy Se mi rivolgo al prato
z II aktu opery Orlando
Benjamin BRITTEN: Aria Guwernantki How beuatiful it is
z I aktu opery The Turn of the Screw
Hans SOMMER: Sein Lied do słów Ludwiga Finckha
z Fünf Brettl Lieder op. 34 (nr 2)

III ETAP / 3rd STAGE

Stanisław MONIUSZKO: Recytatyw i dumka Zuzi
Stacho odjeżdża… Jak tu ująć żal na wodze z opery Verbum nobile
Wolfgang Amadeus MOZART: Recytatyw i aria Ilii
Quando avran fine omai... Padre, germani, addio!
z I aktu opery Idomeneo, Re di Creta

  • Strona główna
  • Udostępnij
do góry
  • Repertuar

    • Sezon 2025/26
    • Kalendarium

    Bilety

    • Abonamenty
    • Zakup biletów
    • Regulamin 2025/26
    • Regulamin promocji 21% 10 czerwca 2025
  • Teatr

    • Aktualności
    • Polski Balet Narodowy
    • Ludzie
    • Miejsce
    • Historia
    • Kulisy
    • VOD
    • Podcasty
    • Kontakt
  • Działalność

    • Edukacja
    • Galeria Opera
    • Muzeum Teatralne
    • Archiwum
    • Akademia Operowa
    • Konkurs Moniuszkowski
    • Butik
    • Wynajem kostiumów
    • Wynajem rekwizytów
  • Inne

    • Informacje dla widzów
    • Deklaracja dostępności
    • Mapa strony
    • Newsletter
    • Monitoring
    • Polityka prywatności / Cookies
    • Ochrona danych osobowych
    • Wejdź w obiektyw
    • Pasieka w Teatrze
  • Współpraca

    • Partnerzy i sponsorzy
    • Współpraca i wsparcie
    • Organizacja imprez
    • Ogłoszenia
    • Oferty pracy
    • Dla mediów
    • Zamówienia publiczne
    • Zamówienia na usługi społeczne
    • Biuletyn Informacji Publicznej
Logo Instagram

Teatr Wielki - Opera Narodowa, plac Teatralny 1, 00-950 Warszawa, skrytka pocztowa 59

Rezerwacja miejsc: +48 22 692 02 08 Centrala: +48 22 692 02 00 E-mail: [email protected]

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalne
''