Absolwentka wydziału wokalno-aktorskiego Szkoły Muzycznej II stopnia w Szczecinie w klasie mgr Hanny Paterak i wydziału wokalno-aktorskiego Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy w klasie prof. Brygidy Skiby.
W czasie studiów brała udział w licznych koncertach oratoryjnych i operowych wielokrotnie wykonując – między innymi w Filharmonii Pomorskiej – partię altową w Stabat Mater G. Pergolesiego, Vesperae Solennes W. A. Mozarta oraz partię drugiego sopranu w Mszy h-moll J. S. Bacha. Dwukrotnie występowała z cyklem recitali wokalnych w Reggio Emilia i we Florencji (Włochy 1998 i 1999).
Swoje umiejętności wokalne doskonaliła na kursach mistrzowskich prowadzonych przez Christiana Elsnera, Jadwigę Rappe, Fedorę Barbieri, Richarda Barkley'a, a także pod kierunkiem Krystyny Wysockiej-Kochan.
W ramach spektakli akademickich wykonywała między innymi partię Cherubina w Weselu Figara W. A. Mozarta, Wiedźmy w Dydonie i Eneaszu H. Purcella, Łariny w Eugeniuszu Onieginie P. Czajkowskiego, Księcia Orlovskiego w Zemście nietoperza J. Straussa.
Od 2001 roku jest artystką Chóru Teatru Wielkiego - Opery Narodowej, gdzie wykonuje wielkie dzieła operowe i oratoryjne pod dyrekcją światowej sławy dyrygentów, mając także okazje do występów solowych, takich jak Trzecia Dama w spektaklu W krainie czarodziejskiego fletu W. A. Mozarta (opracowanie R. Karczykowskiego), Pani Marta w Strasznym dworze S. Moniuszki czy wykonywania innych mniejszych partii solowych, jak na przykład Lolette w La Rondine G. Pucciniego.
W 2014 roku dokonała nagrania pieśni Krystyny Krahelskiej – Warszawskiej Syrenki uwiecznionych w postaci ścieżki muzycznej do filmu „Śpiew Syreny" w reżyserii Hanny Etemadi. Na zaproszenie Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie występowała m.in. w 2016 roku z recitalem pieśni Bronisława O. Kopczyńskiego w spektaklu z udziałem Jerzego Zelnika otwierającym wystawę „Warszawa Kopczyńskich".