Scenografka i projektantka kostiumów. Urodziła się w Oksfordzie (1940), a wczesne dzieciństwo spędziła na plantacji herbaty w Sri Lance. Kształciła się w Anglii. Studiowała plastykę teatralną w Wimbledon School of Art. Dyplom uzyskała w London Slade School of Fine Art w klasie słynnego greckiego scenografa Nicholasa Georgiadisa, któremu początkowo asystowała m.in. w londyńskim Royal Ballet przy realizacji Dziadka do orzechów w inscenizacji Rudolfa Nuriejewa (1968). W tym samym roku pracowała też po raz pierwszy z Baletem Stuttgarckim, projektując kostiumy do baletów: Salade Johna Cranko i Sfinks Kennetha MacMillana.
Spektakularnym jej osiągnięciem były dekoracje i kostiumy do słynnej komedii baletowej Johna Cranko Poskromienie złośnicy (1969). Ta oprawa scenograficzna powtarzana była później przez inne zespoły, które włączyły przedstawienie Cranki do swojego repertuaru: Balet Australijski, mediolańską La Scalę, Joffrey Ballet (wówczas w Nowym Jorku), londyński Royal Ballet, Balet Santiago de Chile, moskiewski Balet Bolszoj, a w sezonie 2015/16 także Polski Balet Narodowy. Z Johnem Cranko współpracowała też przy wznowieniach jego wcześniejszych baletów Dafnis i Chloe, Pineapple Poll oraz The Lady andthe Fool. Przygotowała również alternatywną wersję scenograficzną jego słynnego Oniegina, która pojawiała się później na wielu scenach (w tym także w naszym Teatrze Wielkim - Operze Narodowej), wymiennie z pierwotną scenografią Jürgena Rose.
Pracowała także dla teatrów operowych. Łączyła ją zwłaszcza wieloletnia współpraca ze znanym reżyserem i producentem operowym Johnem Coxem. Zaprojektowała dla niego m.in. dekoracje i kostiumy do inscenizacji opery Mozarta Il re pastore w Salzburgu (1989). Spośród innych jej prac warto wymienić kostiumy do przedstawienia Giselle i Willidy w choreografii Marcii Haydée (Balet Stuttgarcki, 1989) oraz scenografię do tamtejszej realizacji musicalu On Your Toes Richarda Rodgersa z Marcią Haydée i Richardem Cragunem w rolach głównych (1990). Artystka zmarła w swoim rodzinnym mieście Chichester w angielskim Sussex (2004).
fot. Stephen Broadbent