Absolwentka Accademia Teatro alla Scala w Mediolanie oraz studiów doktoranckich Akademii Muzycznej im. K. Szymanowskiego w Katowicach w klasie śpiewu solowego prof. AM dr hab. Ewy Biegas. Uczestniczyła w Programie Kształcenia Młodych Talentów – Akademia Operowa w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie.
Laureatka I nagrody w Międzynarodowym Konkursie Wokalnym im. I. Godina Iuventus Canti (Słowacja, 2011), II nagrody w I Międzynarodowym Konkursie Wokalnym im. Andrzeja Hiolskiego w Kudowie-Zdroju (2012), I nagrody w III Konkursie Wokalnym im. Jana, Edwarda, Józefiny Reszków, Częstochowa (2013), I nagrody w kategorii głosów żeńskich w XV Konkursie Sztuki Wokalnej im. Ady Sari w Nowym Sączu (2013), II nagrody w 9. Międzynarodowym Konkursie Wokalnym im. Klaudii Taev (Estonia, 2015), II nagrody w V Konkursie Wokalnym im. I. J. Paderewskiego w Bydgoszczy (2015), II nagrody w 9. Międzynarodowym Konkursie Wokalnym im. St. Moniuszki (2016) oraz I nagrody w Międzynarodowym Konkursie Wokalnym im. K. Szymanowskiego w Katowicach (2018).
Na deskach Opery Wrocławskiej debiutowała rolą Giovanny D’arco w operze Giovanna D’arco G. Verdiego (2014), Hrabiny w operze Wesele Figara (2014), Pierwszej Damy w operze Czarodziejski flet (2015), Fiordiligi w operze Cosi fan tutte W. A. Mozarta (2015). Kreowała partię Marianny w operze Kawaler srebrnej róży R. Straussa (2014) oraz Kseni w operze Borys Godunow M. Musorgskiego (2015).
Na deskach mediolańskiej La Scali debiutowała partią Konstancji w operze Uprowadzenie z Seraju w wersji dla dzieci w języku włoskim W. A. Mozarta (2016), partią sopranową Wróżki w balecie Sen nocy letniej F. Mendelssohn-Bartholdy (2017), partią matki Gertrudy w operze Jaś i Małgosia E. Humperdincka (2017) oraz partię Anny w operze Nabucco G. Verdiego (2017).
Na deskach Teatru Wielkiego - Opery Narodowej w Warszawie debiutowała partią Micaeli w Carmen (2018) oraz partią Ulany w Manru J. I. Paderewskiego (2018), która zaprezentowała również w Operze Lwowskiej oraz Narodowej Operze Ukraińskiej w Kijowie. Zaśpiewała partię Donny Anny z opery Don Giovanni w Polskiej Operze Królewskiej (2019).
Podczas koncertu inauguracyjnego otwarcia nowej siedziby Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach, wykonała Tryptyk śląski W. Lutosławskiego (2015). Mogliśmy ją także usłyszeć podczas inauguracji sezonu NFM Orkiestry Leopoldinum w partii sopranu w XIV symfonii g-moll na sopran, bas, orkiestrę kameralną i perkusję op. 135 D. Szostakowicza (2017).
Doskonaliła swe umiejętności podczas licznych kursów i warsztatów wokalnych, prowadzonych przez wybitnych pedagogów i śpiewaków, takich jak: Izabela Kłosińska, Matthias Rexroth, Eytan Pessen, Niel Schicoff, Anita Garanca, Doris Yarick-Cross, Wiesław Ochman, Helena Łazarska, Luciana D’Intino, George Kunde, Eva Mei.
Współpracowała między innymi z takimi dyrygentami jak: Grzegorz Nowak, Michał Klauza, Nello Santi, Marc Albrecht, Łukasz Borowicz, Joseph Swensen, David Coleman, Keri-Lynn Wilson, Alexander Liebreich, Marco Guidarini, Pietro Mianiti, Michele Gamba, Wincenty Hawel, Adam Klocek, Andriy Yurkevych, Massimiliano Caldi, Warcisław Kunc, Ewa Michnik, Maciej Tomasiewicz, Tadeusz Zathey, Tomasz Tokarczyk, José Ferreira Lobo.
fot. Bartek Barczyk