Urodził się w Neapolu, gdzie w 1996 roku wstąpił do Szkoły Baletowej Lyceum Mara Fusco, a w 2003 roku otrzymał stypendium w Szkole Rudra Maurice’a Béjarta. Miał udaną i różnorodną karierę zawodową. Pracował w takich zespołach, jak: Béjart Ballet, Teatro alla Scala w Mediolanie, Ballet de l’Opéra de Bordeaux, a w końcu jako pierwszy tancerz w Ballet de l’Opéra de Nice oraz w Czeskim Balecie Narodowym.
Wykonał wiele głównych ról w repertuarze klasycznym, dramatycznym i współczesnym, w tym w pracach choreograficznych: George’a Balanchine’a (Theme and Variations, La Chaconne, Allegro Brillante, Syn marnotrawny), Jiřiego Kyliána (Symfonia psalmów, Six Dances, Click-Pose-Silence, Msza polowa), Nacha Duato (Por Vos Muero, Gnawa), Jacopa Godaniego (Reflections on the Fate of Human Forms), Ohada Naharina (Decadance), Michaela Cordera (The Snow Queen), Kennetha Greve’a (Jezioro łabędzie), Maurice’a Béjarta (Cantate 51, Bolero, Ciao Federico, 7 Danses Grèques), Javiera Torresa (Bajadera, Śpiąca królewna), Williama Forsythe’a (In the Middle, Somewhat Elevated), Alexandra Ekmana (Cacti), Katarzyny Kozielskiej (Aspects), Yuriego Vamosa (Dziadek do orzechów, A Christmas Carol, Romeo i Julia), Gene’a Kelly’ego (Pas de Dieux), Erica Vu-Ana (Rajmonda, Coppélia, Don Kichot), Michała Stípy (Bajadera, Giselle, Paquita), Glena Teley’a (Voluntaries, Święto wiosny), Uwego Scholza (7th Symphony in A Major), Serge’a Lifara (Suite en Blanc, Icarus), Oscara Araiza (Rhapsody), Lucindy Childs (Oceana), Rudolfa Nuriejewa (Dziadek do orzechów), Fredericka Ashtona (Sen), Charles’a Jude’a (Don Kichot, Giselle, Coppélia, Jezioro łabędzie, Romeo i Julia, Dziadek do orzechów), Heinza Spoerlego (Europa Riconosciuta), Léonide’a Massine’a (Święto wiosny, Trójkątny kapelusz), Michaiła Fokina (Pietruszka), Bronisławy Niżyńskiej (Wesele), Thierry’ego Malandina (Valse), Petra Zuski (Romeo i Julia, Dziadek do orzechów, Solo for Three), Radu Poklitaru (Rain), Václava Kuneša (Temporary Condition).
Po zakończeniu kariery scenicznej zyskał uznanie jako pedagog gościnny w prestiżowych teatrach na całym świecie. Od 2018 roku jest pracował jako baletmistrz oraz asystent kilku choreografów, a także sam tworzył choreografie. Realizował i prowadził próby wielu pozycji repertuarowych w licznych teatrach baletowych, w tym: w Estońskim Balecie Narodowym, SNG Opera i Balet w Lublanie, Opéra de Nice, Ballet du Capitole w Tuluzie, Theater Basel, w Balecie Teatru Wielkiego w Poznaniu, Teatro San Carlo w Neapolu, Teatro Massimo w Palermo, Tatarskiej Operze Narodowej w Kazaniu i w Balletto del Sud.
Z początkiem sezonu 2024/2025 dołączył do zespołu baletmistrzów Polskiego Baletu Narodowego.