Zaprojektowała kostiumy do takich spektakli, jak: Puppenhaus. Kuracja (TR Warszawa, 2017), Trzy siostry (Teatr im. Juliusza Osterwy w Lublinie, 2018), Dawid jedzie do Izraela (TR Warszawa, 2018), Jezus (Nowy Teatr, Warszawa, 2019) w reżyserii Jędrzeja Piaskowskiego; Jednak Płatonow (PWST w Krakowie, 2015), Nauka chodzenia (Wrocławski Teatr Współczesny, 2016), Niewina (AST w Krakowie, Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu, 2017), Kongres (nie do końca) futurologiczny (AST w Krakowie, 2018) w reżyserii Pawła Miśkiewicza; Kowboj Parówka (Teatr Łaźnia Nowa w Krakowie, 2016) oraz Ożenek, czyli zdarzenie całkiem niewiarygodne w dwóchaktach (PWST w Krakowie, 2016) w reżyserii Wiktora Logi-Skarczewskiego; Akademia Pani Beksy (Teatr Lalki i Aktora „Kubuś” w Kielcach, 2017), Szelmostwa Lisa Witalisa (Teatr w im. Cypriana Kamila Norwida w Jeleniej Górze), Malala dziewczyna z kulą w głowie (Teatr Współczesny w Szczecinie, 2018) w reżyserii Roberta Drobniucha, Efekt (AST w Krakowie, 2017), Spaleni słońcem_secondhand_ (AST w Krakowie, 2018) i Być jak Beata w reżyserii Magdy Miklasz (Teatr Współczesny w Szczecinie 2019), a także do koncertu galowego Miłe Panie i Panowie bardzo mili w reżyserii Agnieszki Glińskiej (Przegląd Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu, 2018).
fot. Agnieszka Murak