• Kontrast
      • Animacje: Wyłącz
      • Kontrast: A Domyślna wersja kolorystyczna A Czarny tekst na białym tle A Biały tekst na czarnym tle A Czarny tekst na żółtym tle A Żółty tekst na czarnym tle
      • Powiększ tekst: Ctrl plus
      • Pomniejsz tekst: Ctrl minus
      • Przywróć: Ctrl zero
  • Wybierz język angielski EN
  • Butik
  • Newsletter
  • VOD
  • Dla mediów
Teatr Wielki - Opera Narodowa Teatr Wielki - Opera Narodowa
  • Strona główna
  • Repertuar
    • Kalendarium
    • Sezon 2025/26
    • Wystawy 2025/26
    • VOD
  • Bilety
    • Kup bilet
    • Informacje dla widzów
    • Zwroty biletów
  • Teatr
    • Aktualności
    • Polski Balet Narodowy
    • Ludzie
    • Miejsce
    • Kulisy
    • Historia
    • Kontakt
  • Działalność
    • Edukacja
    • Galeria Opera
    • Muzeum Teatralne
    • Akademia Operowa
    • Konkurs Moniuszkowski
    • Dla mediów
    • Organizacja imprez
    • Wynajem kostiumów
    • Wynajem rekwizytów
    • Fundusze unijne
    • Dotacje celowe

Hubert Kowalczyk

bas

Od 2014 roku studiuje na Hochschule fur Musik „Hanns Eisler“ w Berlinie w klasie śpiewu prof. Martina Brunsa. Rok akademicki 2017/2018 spędza w Istituto Superiore di Studi Musicali „Pietro Mascagni” w Livorno, gdzie pracuje z maestro Graziano Polidori. Dotychczas w ramach studiów uczestniczył w wielu inscenizacjach operowych, śpiewając między innymi partie: Claudia w Agrippinie Haendla, Antonia w Weselu Figara Mozarta i Zareckiego w Eugeniuszu Onieginie Czajkowskiego. W styczniu 2016 roku zadebiutował na deskach Neuköllner Oper w Berlinie jako Ubald i Artemidor w adaptacji opery Armida Glucka. W sezonie 2016/2017 dołączył do Programu Kształcenia Młodych Talentów – Akademii Operowej w Teatrze Wielkim w Warszawie, gdzie pracuje pod kierunkiem Eytana Pessena oraz Matthiasa Rexrotha. W 2017 zadebiutował na Sali Kameralnej Teatr Wielkiego - Opery Narodowej jako Świstos w operze Cud mniemany, czyli Krakowiacy i Górale Stefaniego oraz jako Sarastro w adaptacji Czarodziejskiego fletu Mozarta pt. O Królestwie Dnia i Nocy oraz zaczarowanych instrumentach. Brał udział w kursach wokalnych i mistrzowskich profesorów Rudolfa Piernay’a, Jerzego Artysza oraz Bogdana Makala. W zakresie repertuaru pieśniarskiego pracował pod kierunkiem profesorów Wolframa Riegera oraz Erica Schneidera w Berlinie. Partia Zunigi w nadchodzącej produkcji Carmen Bizeta będzie jego profesjonalnym debiutem na głównej scenie Wielkiego - Opery Narodowej.

fot. OHNE - Natalia Michalec

  • Strona główna
  • Udostępnij
do góry
  • Repertuar

    • Sezon 2025/26
    • Kalendarium

    Bilety

    • Abonamenty
    • Zakup biletów
    • Regulamin 2025/26
    • Regulamin promocji 21% 10 czerwca 2025
  • Teatr

    • Aktualności
    • Polski Balet Narodowy
    • Ludzie
    • Miejsce
    • Historia
    • Kulisy
    • VOD
    • Podcasty
    • Kontakt
  • Działalność

    • Edukacja
    • Galeria Opera
    • Muzeum Teatralne
    • Archiwum
    • Akademia Operowa
    • Konkurs Moniuszkowski
    • Butik
    • Wynajem kostiumów
    • Wynajem rekwizytów
  • Inne

    • Informacje dla widzów
    • Deklaracja dostępności
    • Mapa strony
    • Newsletter
    • Monitoring
    • Polityka prywatności / Cookies
    • Ochrona danych osobowych
    • Wejdź w obiektyw
    • Pasieka w Teatrze
  • Współpraca

    • Partnerzy i sponsorzy
    • Współpraca i wsparcie
    • Organizacja imprez
    • Ogłoszenia
    • Oferty pracy
    • Dla mediów
    • Zamówienia publiczne
    • Zamówienia na usługi społeczne
    • Biuletyn Informacji Publicznej
Logo Instagram

Teatr Wielki - Opera Narodowa, plac Teatralny 1, 00-950 Warszawa, skrytka pocztowa 59

Rezerwacja miejsc: +48 22 692 02 08 Centrala: +48 22 692 02 00 E-mail: office@teatrwielki.pl

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalne
''