Absolwentka Państwowej Szkoły Baletowej im. Romana Turczynowicza w Warszawie. Ukończyła także Wyższą Szkołę Pedagogiczną ZNP w Warszawie. W latach 1986-2005 była artystką baletu Teatru Wielkiego - Opery Narodowej i występowała w niemal w całym repertuarze naszej sceny, zapisując się w pamięci widzów zwłaszcza w partiach charakterystycznych. Ukoronowaniem jej pracy w tamtym okresie była główna rola w balecie kameralnym Pejzaż nocą w choreografii Hanny Chojnackiej.
Po zakończeniu kariery scenicznej została pedagogiem baletu, a jej specjalnością jest taniec i ruch sceniczny w spektaklach operowych. Od 2005 roku przygotowuje sceny taneczne w operach z udziałem artystów baletu lub wolnych tancerzy. Prowadzi z nimi codzienne próby przed premierami i wznowieniami tych przedstawień. Pracuje także ze śpiewakami, chórem, mimami, statystami i dziećmi, czyli ze wszystkimi uczestnikami inscenizacji operowych wykonującymi w nich komponowany ruch sceniczny. Współpracuje z reżyserami, którzy coraz częściej używają tańca lub ruchu we współczesnych realizacjach operowych.
Pracowała przy wystawieniu i codziennej eksploatacji takich przedstawień Teatru Wielkiego – Opery Narodowej, jak: Halka i Śpiewnik domowy w reżyserii Marii Fołtyn, Straszny dwór (reż. Mikołaj Grabowski), Nabucco (reż. Marek Weiss-Grzesiński), Aida (reż. Roberto Laganà Manola), Rigoletto (reż. Gilbert Deflo), Cyrulik sewilski (reż. José Carlosa Plaza), Carmen (reż. Lech Majewski), Ubu Rex i Wozzeck (reż. Krzysztof Warlikowski), Zabobon, czyli Krakowiacy i górale w (reż. Janusz Józefowicz), Faust (reż. Robert Wilson), Trojanie (reż. Carlus Padrissa), Pasażerka (reż. David Pountney), Sudden Rain i Between (reż. Maja Kleczewska) oraz przy spektaklach reżyserowanych na naszej scenie przez Mariusza Trelińskiego, jak: Madame Butterfly, Król Roger, Oniegin, Dama pikowa, Don Giovanni, La Bohème, Borys Godunow, Orfeusz i Eurydyka, La Traviata, Turandot, Manon Lescaut, Zamek Sinobrodego.
Była asystentką Ewy Wycichowskiej przy jej warszawskiej inscenizacji choreograficznej Stabat Mater Karola Szymanowskiego (2006) oraz Janiny Niesobskiej przy realizacji dużej sceny baletowej Zabawa tancerska z muzyką Karola Kurpińskiego, która finalizowała premierę Cyrulika sewilskiego Rossiniego w 2007 roku. Współpracowała również z takimi choreografami, jak: Emil Wesołowski, Zofia Rudnicka, Janusz Józefowicz, Saar Magal, Jonah Bokaer, Chus Moreno, Mikołaj Mikołajczyk i Tomasz Wygoda przy ich realizacjach tanecznych i ruchowych w przedstawieniach operowych na scenie Teatru Wielkiego - Opery Narodowej.