
Edukację muzyczną rozpoczął w Szkole Muzycznej im. T. Szeligowskiego w Poznaniu. W latach 1995-2002 był chórzystą i solistą Poznańskiego Chóru Katedralnego. Z chórem odbył liczne tournée, odwiedzili: Niemcy, Holandię, Austrię, Belgię, Francję, Włochy, Hiszpanię, a także dokonał wielu nagrań płytowych, radiowych i telewizyjnych. W 2003 roku rozpoczął naukę śpiewu u Roberta Nakonecznego, pod opieką wokalną którego pozostaje do dzisiaj. Jest absolwentem Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu w klasie prof. dr hab. Tomasza Zagórskiego.
W sezonie 2011/2012 był członkiem Akademii Operowej w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej. W lutym 2013 roku debiutował partią Nathanaela w „Opowieściach Hoffmanna” Offenbacha na scenie Opery Wrocławskiej. Jest finalistą i laureatem polskich i międzynarodowych konkursów wokalnych. Do najważniejszych z nich zaliczyć należy Międzynarodowy Konkurs Wokalny Marcello Giordani Competition na Sycylii. Swoje umiejętności wokalne doskonalił pod okiem wielu wybitnych śpiewaków i pedagogów, do których zaliczają się przede wszystkim: Izabella Kłosińska, Kaludi Kaludov, Alessandro Zuppardo.
Współpracuje z wieloma uznanymi dyrygentami. Należą do nich m. in. A. Yurkevych, W. Humburg, S. Stuligrosz, T. Eitler de Lind, M. Baisch, M. Wieloch, A. Nagórka, E. Michnik, M. Meister, A. Zuppardo. Do repertuaru artysty należą role: Don Ottavio z „Don Giovanniego”, Belmonte z „Uprowadzenia z seraju” Mozarta, Alfredo Germont z „Traviaty”, Borsa i Książę Mantui z „Rigoletto” Verdiego, Edgardo, Arturo i Normano z „Łucji z Lammermooru”, Nemorino z „Napoju miłosnego” Donizettiego, Mengone z „Lo Speziale” Haydna, Macduff z „Makbeta” Verdiego, Damazy ze „Strasznego dworu” Moniuszki, Edrisi z „Króla Rogera” Szymanowskiego, Oficer z „Evity” A. Lloyda Webbera, Sacerdote z „Więźnia” Dallapiccoli, Leński z „Eugeniusza Oniegina” Czajkowskiego, Tebaldo z „Capuleti i Montecchi” Belliniego.
W sezonie artystycznym 2018/2019 współpracował z Operą Wrocławską w rolach: Nadira z „Poławiaczy pereł” Bizeta, Leńskiego z „Eugeniusza Oniegina”, Riccarda z „Oberta” Vediego, Tebalda z „Capuleti i Montecchi” W październiku 2019 roku w Filharmonii Łódzkiej miał przyjemność współpracować z Andriyem Yurkevychem, pod batutą którego zaśpiewał partie tenorową w „Requiem” A. Lloyda Webbera. W grudniu tego samego roku zadebiutował w Staatstheater Darmstadt partią Artura w „Łucji z Lammermooru”, również pod kierunkiem Yurkevycha. W roku 2018 rozpoczął też współpracę z pianistą i dyrygentem Alessandro Zuppardo, akompaniatorem uznanych sław opery takich jak m.in. Renato Bruson czy Cecilia Bartoli.