Absolwentka Akademii Muzycznej w Łodzi w klasie prof. Delfiny Ambroziak (dyplom z wyróżnieniem) oraz studiów podyplomowych Akademii Muzycznej we Wrocławiu w klasie prof. Ewy Czermak.
Ukończyła kursy mistrzowskie u prof. Barbary Schlick, prof. Ingrid Kremling i prof. Ewy Czermak w ramach festiwalu Wratislavia Cantans, u prof. Ryszarda Karczykowskiego, prof. Teresy Żylis-Gary oraz u prof. Heleny Łazarskiej w ramach International Summer Academy Mozarteum w Salzburgu. Była stypendystką Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Richard-Wagner Stipendienstiftung w Bayreuth.
W 2007 roku, będąc na czwartym roku studiów, debiutowała na scenie Teatru Wielkiego w Łodzi rolą Rozyny w premierowym przedstawieniu Cyrulika sewilskiego Rossiniego. Za to przedstawienie otrzymała Złotą Maskę kategorii „Najlepszy debiut sezonu”. Od 2008 do 2017 roku była solistką Opery Wrocławskiej, gdzie zadebiutowała w marcu 2008 partią Królowej Nocy w Czarodziejskim Flecie Mozarta. Na tej scenie występowała w wielu rolach: Olimpii w Opowieściach Hoffmanna Offenbacha, Zuzanny w Weselu Figara Mozarta, Adiny w Napoju miłosnym Donizettiego, tytułowej w Łucji z Lammermooru Donizettiego, Sophie w Kawalerze Srebrnej Róży R. Straussa, Hanny w Strasznym dworze Moniuszki, Musetty w Cyganerii Pucciniego, Adeli w Zemście nietoperza J. Straussa, Leili w Poławiaczach pereł Bizeta.
Współpracowała z takimi dyrygentami, jak: Tadeusz Kozłowski, Ewa Michnik, Andriy Yurkevych, Friedrich Heider, José Maria Florêncio, Ruben Silva, Łukasz Borowicz, Jari Hamalainen, Anne Randine Overby, Bassem Akiki, Matteo Pagliari, Samuel Hogarth, Uwe Sandner, Jakub Klecker, Francesco Bottigliero, Andrzej Straszyński i Jacek Kasprzyk. Brała udział w produkcjach takich reżyserów, jak: Kerstin Maria Pöhler, Susanne Andrade, Barrie Kosky, Mariusz Treliński, Michał Znaniecki, Irina Brook, Rocc, Georg Rootering, Urs Häberli, Waldemar Zawodziński, Michał Zadara i Anette Leistenschneider.
Jest laureatką wielu konkursów, m.in. Konkursu Pieśni Polskiej w Warszawie (2007), konkursu „La Boheme” w Weronie (2009), a także VIII Konkursu Moniuszkowskiego – nagroda specjalna dla najlepszego sopranu koloraturowego oraz najlepszej polskiej śpiewaczki (2013). W 2016 roku uhonorowana została nagrodą im. J. Kiepury dla najlepszej śpiewaczki.
Występowała na festiwalach operowych: Sommerfestspiele w Xanten, Schlossfestspiele Regensburg, Saaremaa Opera Festival w Estonii, Bergen Nasjonale Opera w Norwegii. Obecnie współpracuje z Teatrem Wielkim - Operą Narodową w Warszawie, kreując partię Królowej Nocy w spektaklach Czarodziejskiego fletu w produkcji z Komische Oper w Berlinie w reżyserii Suzanne Andrade i Barrie Kosky'ego, Operą Bałtycką w Gdańsku jako Kunegunda w Kandydzie i Panna Ewa w Hrabinie Moniuszki oraz z Warszawską Operą Kameralną jako Konstancja i Królowa Nocy.