Absolwentka Katedry Scenografii na warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych. Jest autorką scenografii i kostiumów do ponad pięćdziesięciu spektakli w teatrach operowych, dramatycznych i muzycznych w Polsce oraz za granicą. W 2011 roku otrzymała nagrodę w plebiscycie publiczności Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie za scenografię do spektaklu Czarnoksiężnik z krainy Oz w reżyserii Jarosława Kiliana, a w 2012 Nagrodę im. Teresy Roszkowskiej dla młodego scenografa przyznawaną przez Polski Ośrodek Międzynarodowego Instytutu Teatralnego (ITI-UNESCO) oraz Fundację im. Leona Schillera. W 2017 roku za balet Stabat Mater/Harnasie Szymanowskiego w choreografii Roberta Bondary (Opera Nova w Bydgoszczy) otrzymała Nagrodę im. Jana Kiepury w kategorii „najlepsza scenografia”, przyznawaną przez Mazowiecki Teatr Muzyczny. Od kilku lat pracuje na Wydziale Scenografii warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych w Pracowni Projektowania Scenografii Operowej. W Teatrze Wielkim - Operze Narodowej zrealizowała wraz z Dianą Marszałek scenografię do baletu Persona oraz kostiumy do Nevermore...?, jednej z trzech części wieczoru baletowego 1914.
fot. M. Kościółek