W 2013 roku ukończył studia wokalne w Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach w klasie prof. Jana Ballarina. Był odtwórcą partii Jontka w studenckim przedstawieniu wileńskiej wersji Halki Moniuszki. Brał udział w kursach wokalnych prowadzonych przez: Wiesława Ochmana, Daniela Weeksa, Ryszarda Karczykowskiego. Uczestniczył w III Międzynarodowym Konkursie Wokalistyki Operowej im. Adama Didura w Bytomiu oraz w I Międzynarodowym Konkursie Wokalnym im. Andrzeja Hiolskiego w Kudowie-Zdrój. Debiutował na scenie Gliwickiego Teatru Muzycznego w roli Cascady w operetce Wesoła wdówka Lehára.
Od 2012 roku jest solistą Opery Śląskiej w Bytomiu, gdzie śpiewał partie m.in.: Homonaya w Baronie cygańskim oraz Falkego i Eisensteina w Zemście nietoperza J. Straussa, Escamilla w Carmen i Zurgi w Poławiaczach pereł Bizeta, Schaunarda i Marcella w Cyganerii Pucciniego, tytułową w Don Giovannim i Nardo w La finta giardiniera Mozarta, Brata Melitone w Mocy przeznaczenia Verdiego, Mercutia w Romeo i Julii Gounoda, , tytułową w Phantomie Yestona, Janusza w Halce oraz Stanisława w Verbum nobile Moniuszki, Daniłły w Wesołej wdówce Lehára, Belcore w Napoju miłosnym i Malatesty w Don Pasquale Donizettiego, Don Curzia w Don Desiderio Poniatowskiego.
W Teatrze Wielkim - Operze Narodowej wykonywał partie: Moralèsa w Carmen Bizeta, Papagena w Czarodziejskim flecie Mozarta, Jontka w Halce wileńskiej Moniuszki oraz partię barytonową w Carminie Buranie Orffa. Współpracował również z Filharmonią Śląską, Zabrzańską, Warmińsko-Mazurską, Częstochowską, Pomorską oraz Filharmonią Narodową w Warszawie. Wziął udział w wykonaniu Requiem for Auschwitz Rogera Moreno Rathgeba pod dyrekcją Riccarda Sahiti. W swoim dorobku ma również nagranie Pieśni doliny Jozafata Pawluśkiewicza oraz prapremierowe wykonanie Requiem Herdzina pod batutą kompozytora, które zostało nagrane w Studio Koncertowym Polskiego Radia; w roku 2024 ukazała się z tego nagrania płyta.