
Absolwentka Wydziału Wokalno-Aktorskiego Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w klasie śpiewu solowego prof. Izabeli Kłosińskiej oraz Programu Kształcenia Młodych Talentów Akademia Operowa działającego w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie.
W 2016 roku zadebiutowała rolą Isabelli w operze Włoszka w Algierze G. Rossiniego w reżyserii Jitki Stokalskiej w Warszawskiej Operze Kameralnej, a następnie na tej samej scenie pojawiła się
w spektaklach Kopciuszka G. Rossiniego, wcielając się w postać Angeliny. W czasie studiów wykonywała także takie partie, jak: Cherubino w Weselu Figara, Dorabella w Cosi fan tutte W. A. Mozarta, czy Jadwiga w Strasznym dworze S. Moniuszki, który został zaprezentowany także Polonii w Chicago oraz na Festiwalu Melody of Yangtze River w Chinach.
Posiada w swoim repertuarze również dzieła oratoryjne m. in., jak: Requiem d-moll (KV 626), czy Msza Koronacyjna C-dur (KV 317) W. A. Mozarta, a także Gloria (RV 589) A. Vivaldiego, czy Stabat Mater G. B. Pergolesiego oraz pieśni wielu kompozytorów polskich i zagranicznych. W roku 2021 nagrała płytę Moniuszko – Pieśni vol. 6, a także uczestniczyła w nagraniach albumów Pieśni Powstania Warszawskiego, Polskie Kolędy Patriotyczne, Witaj Majowa Jutrzenko we współpracy z Fundacją Filharmonia im. Romualda Traugutta.
Laureatka I miejsca w Międzynarodowym Konkursie Wokalnym Viva Calisia. Finalistka przesłuchań do Académie de l’Opera National de Paris oraz do Accademia alla Scala w Mediolanie.
Współpracuje z Teatrem Wielkim - Operą Narodową. W 2018 roku wystąpiła w premierze spektaklu Ognisty anioł Prokofiewa (reż. Mariusz Treliński, kier. muz. Kazushi Ono), który został pokazany także na Festival d’Aix en Provence. W kolejnych sezonach w TW-ON pojawiła się w Halce wileńskiej kreując rolę Zofii (reż. Agnieszka Glińska, kier. muz. Łukasz Borowicz), wystąpiła też podczas Gali Sylwestrowej 2018/19 u boku wybitnych artystów, takich jak Artur Ruciński, czy Małgorzata Walewska. Zaprezentowała się w roli Damy podczas premiery spektaklu Cardillac P. Hindemitha (reż. Mariusz Treliński, kier. muz. Tim Murray). Można było ją też usłyszeć podczas baletu Mayerling F. Liszta i K. MacMillanna, gdzie wcieliła się w postać Kathariny Schratt. W sezonie 2023/2024 wzięła udział w premierze spektaklu Medea L. Cherubiniego jako Druga Powiernica Dircé (reż. Simon Stone, kier. muz. Patrick Fournillier), a także zaprezentowała się w roli Anniny w Traviacie G. Verdiego (reż Mariusz Treliński, kier. muz. Patrick Fournillier).
Jako solistka współpracowała z Państwowym Zespołem Ludowym Pieśni i Tańca Mazowsze. W sezonie 2024/2025 dołączyła do sekstetu wokalnego proMODERN, wraz z którym wzięła udział
m. in. w polskim prawykonaniu świeckiego oratorium „Le Vin Herbé” Franka Martina w partii altowej oraz partii Matki Izoldy (kier. muz. Krzysztof Teodorowicz).
W 2022 roku zaprezentowała się w tytułowej roli (Angeliny) w Kopciuszku G. Rossiniego podczas festiwalu Ticino Musica w Szwajcarii (reż. Daniele Piscopo, kier. muz. Umberto Finazzi). W sezonie 2023/2024 w tej samej partii operowej wystąpiła na deskach Teatru Królewskiego podczas premierowego spektaklu Kopciuszka wystawionego w ramach Letniego Festiwalu Polskiej Opery Królewskiej (reż. Jitka Stokalska, kier. muz. Dawid Runtz).
Fot. Karpati&Zarewicz