Studiowała scenografię na krakowskiej Akademii Sztuk Pięknych (w 2013 roku obroniła dyplom pod opieką dr hab. Andrzeja Witkowskiego) i na berlińskiej Weissensee Kunsthochschule.
Zajmuje się zarówno projektami teatralnymi, jak i filmowymi. Zdobyła bogate doświadczenie m.in. jako asystentka scenografa przy takich spektaklach, jak: Blue room (reż. Agnieszka Glińska, Teatr PWST w Krakowie), Elvis (reż. Michał Siegoczyński, Teatr Nowy w Poznaniu), Ości (reż. Paweł Miśkiewicz, Teatr Soho w Warszawie). Od 2018 roku związana jest z Teatrem Wielkim - Operą Narodową, gdzie jako asystentka kostiumografa współpracowała przy operach: Ognisty anioł (reż. Mariusz Treliński), Manru (reż. Marek Weiss) oraz przy Koncercie e-moll (chor. Krzysztof Pastor) oraz Koncercie f-moll (chor. Liam Scarlett), będących częściami wieczoru baletowego Nasz Chopin.
W 2016 roku przygotowała scenografię i kostiumy do spektaklu Boeing, boeing (reż. Witold Mazurkiewicz) w Teatrze Polskim w Bielsku-Białej. Zaprojektowała w stołecznym Teatrze Soho scenografie do spektakli Księżycowy chłopiec (reż. Igor Gorzkowski) oraz Anonim (reż. Karolina Kowalczyk).
Jej scenografię można również zobaczyć w nagradzanym na festiwalach filmie produkcji Studia Munka Ukołysz mnie (reż. David Tejer) z 2018 roku. Współpracowała także przy filmach krótkometrażowych i teledyskach.