Absolwentka Akademii Sztuk Teatralnych w Krakowie, doktorantka literaturoznawstwa UMK w Toruniu, dramaturżka.
Reżyserka spektakli m.in. Wymazywanie (Teatr Stary w Krakowie, 2022), Jestem lekka jak rzęsa wiatru... (Teatr im. J. Osterwy w Lublinie), Ach, jeżeli przyjdę dać... (Teatr Polski w Bydgoszczy, 2021), VHS/Visual Homemade Stories (Teatr Nowy w Krakowie, 2020), „Święto wiosny” na aturi i mimozy wstydliwe (Instytut Teatralny im. Z. Raszewskiego w Warszawie, Teatr SOHO, Ogród Botaniczny UW w Warszawie), Manatee (Komuna Warszawa, 2019), Chinka (TR Warszawa, 2018).
Dramaturżka przy m.in. spektaklach W. Grudzinskiego: BOW (Venuše ve Švehlovce, 2022/ DAS Amsterdam, 2023), C. Tomaszewskiego: Paria. Opera egzotyczna (CSW Warszawa, 2018), Cezary idzie na wojnę (Komuna Warszawa, 2017) czy Piotra Peszata: Supergallery (Akademia Muzyczna w Krakowie, 2020).
Stypendystka Miasta Bydgoszczy (2023), Miasta Krakowa (2021), stypendystka Miasta Warszawy (2020), stypendystka Instytutu Adama Mickiewicza w ramach programu New Stage! (2020), rezydentka Komuny Warszawa (2019), rezydentka Teatru Lliure w Barcelonie i Teatru Nowego w Warszawie (2022), rezydentka Venuše ve Švehlovce w Pradze w ramach Funduszu Wyszehradzkiego (2022).
Współzałożycielka i członkini kolektywu Nostalgic Boys. Jej autorska partytura tekstowa VHS. User manual for your past... została zaprezentowana na festiwalach: A-genre w Tel Awiwie (Teatr Tm-na, 2021) i Israel Festival w Jerozolimie (2022).