• Kontrast
      • Animacje: Wyłącz
      • Kontrast: A Domyślna wersja kolorystyczna A Czarny tekst na białym tle A Biały tekst na czarnym tle A Czarny tekst na żółtym tle A Żółty tekst na czarnym tle
      • Powiększ tekst: Ctrl plus
      • Pomniejsz tekst: Ctrl minus
      • Przywróć: Ctrl zero
  • Wybierz język angielski EN
  • Butik
  • Newsletter
  • VOD
  • Dla mediów
Teatr Wielki - Opera Narodowa Teatr Wielki - Opera Narodowa
  • Strona główna
  • Repertuar
    • Kalendarium
    • Sezon 2025/26
    • Wystawy 2025/26
    • VOD
  • Bilety
    • Kup bilet
    • Informacje dla widzów
    • Zwroty biletów
  • Teatr
    • Aktualności
    • Polski Balet Narodowy
    • Ludzie
    • Miejsce
    • Kulisy
    • Historia
    • Kontakt
  • Działalność
    • Edukacja
    • Galeria Opera
    • Muzeum Teatralne
    • Akademia Operowa
    • Konkurs Moniuszkowski
    • Dla mediów
    • Organizacja imprez
    • Wynajem kostiumów
    • Wynajem rekwizytów
    • Fundusze unijne
    • Dotacje celowe

Klaudia Hartung-Wójciak

Dramaturżka

Absolwentka Akademii Sztuk Teatralnych w Krakowie, doktorantka literaturoznawstwa UMK w Toruniu, dramaturżka.

Reżyserka spektakli m.in. Wymazywanie (Teatr Stary w Krakowie, 2022), Jestem lekka jak rzęsa wiatru... (Teatr im. J. Osterwy w Lublinie), Ach, jeżeli przyjdę dać... (Teatr Polski w Bydgoszczy, 2021), VHS/Visual Homemade Stories (Teatr Nowy w Krakowie, 2020), „Święto wiosny” na aturi i mimozy wstydliwe (Instytut Teatralny im. Z. Raszewskiego w Warszawie, Teatr SOHO, Ogród Botaniczny UW w Warszawie), Manatee (Komuna Warszawa, 2019), Chinka (TR Warszawa, 2018).

Dramaturżka przy m.in. spektaklach W. Grudzinskiego: BOW (Venuše ve Švehlovce, 2022/ DAS Amsterdam, 2023), C. Tomaszewskiego: Paria. Opera egzotyczna (CSW Warszawa, 2018), Cezary idzie na wojnę (Komuna Warszawa, 2017) czy Piotra Peszata: Supergallery (Akademia Muzyczna w Krakowie, 2020).

Stypendystka Miasta Bydgoszczy (2023), Miasta Krakowa (2021), stypendystka Miasta Warszawy (2020), stypendystka Instytutu Adama Mickiewicza w ramach programu New Stage! (2020), rezydentka Komuny Warszawa (2019), rezydentka Teatru Lliure w Barcelonie i Teatru Nowego w Warszawie (2022), rezydentka Venuše ve Švehlovce w Pradze w ramach Funduszu Wyszehradzkiego (2022).

Współzałożycielka i członkini kolektywu Nostalgic Boys. Jej autorska partytura tekstowa VHS. User manual for your past... została zaprezentowana na festiwalach: A-genre w Tel Awiwie (Teatr Tm-na, 2021) i Israel Festival w Jerozolimie (2022).

  • Strona główna
  • Udostępnij
do góry
  • Repertuar

    • Sezon 2025/26
    • Kalendarium

    Bilety

    • Abonamenty
    • Zakup biletów
    • Regulamin 2025/26
    • Regulamin promocji 21% 10 czerwca 2025
  • Teatr

    • Aktualności
    • Polski Balet Narodowy
    • Ludzie
    • Miejsce
    • Historia
    • Kulisy
    • VOD
    • Podcasty
    • Kontakt
  • Działalność

    • Edukacja
    • Galeria Opera
    • Muzeum Teatralne
    • Archiwum
    • Akademia Operowa
    • Konkurs Moniuszkowski
    • Butik
    • Wynajem kostiumów
    • Wynajem rekwizytów
  • Inne

    • Informacje dla widzów
    • Deklaracja dostępności
    • Mapa strony
    • Newsletter
    • Monitoring
    • Polityka prywatności / Cookies
    • Ochrona danych osobowych
    • Wejdź w obiektyw
    • Pasieka w Teatrze
  • Współpraca

    • Partnerzy i sponsorzy
    • Współpraca i wsparcie
    • Organizacja imprez
    • Ogłoszenia
    • Oferty pracy
    • Dla mediów
    • Zamówienia publiczne
    • Zamówienia na usługi społeczne
    • Biuletyn Informacji Publicznej
Logo Instagram

Teatr Wielki - Opera Narodowa, plac Teatralny 1, 00-950 Warszawa, skrytka pocztowa 59

Rezerwacja miejsc: +48 22 692 02 08 Centrala: +48 22 692 02 00 E-mail: office@teatrwielki.pl

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalne
''