Debiutowała w Metropolitan Opera w premierze Pierścienia Nibelunga w reżyserii Roberta Lepage’a (Rossweisse). Jako solistka zespołu Staatsoper w Stuttgarcie wystąpiła w Falstaffie (Pani Quickly), Eugeniuszu Onieginie (Olga), prapremierze Piotrusia Pana Richarda Ayresa (Tiger Lily), Latającym Holendrze (Mary), Czarodziejskim flecie (Trzecia Dama) i Zmierzchu bogów (Pierwsza Norna/ Flosshilde).
Brała udział w programach rozwoju młodych artystów w Operze w Pittsburgu i Opera Theatre w Saint Louis. Była półfinalistką krajowych przesłuchań Metropolitan Opera National Council Auditions i wystąpiła na nagraniu DVD Walkirii oraz w filmie dokumentalnym Wagner's Dreamzrealizowanym w Metropolitan Opera. Można ją także usłyszeć na nagrodzonym Grammy albumie CD Zmierzch bogów wydanym przez Deutsche Grammophon.
W sezonie 2025/26 Lindsay Ammann wystąpi po raz pierwszy w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie jako Mamka w Kobiecie bez cienia. Zadebiutuje także w Operze w Santa Fe jako Tatiana w Eugeniuszu Onieginie i Matka w operze Lili Elbe Tobiasa Pickera. Ponadto zaśpiewa z towarzyszeniem Orkiestry Filharmonii w Los Angeles w koncertowym wykonaniu Walkirii (Waltraute) oraz z Orkiestrą Symfoniczną w San Diego w Dziecku i czarach (Matka/Filiżanka chińska/Pasterz). Weźmie również udział w nagraniu studyjnym Salome (Herodias) z Orquesta Sinfónica de Minería w Mexico City. W nadchodzących sezonach powróci na scenę Opéra National w Lyonie i Dallas Opera.
Sezon 2024/25 artystka rozpoczęła od debiutu w Operze w San Francisco w spektaklu Opowieść podręcznej (Serena Joy), a następnie powróciła na scenę Bayerische Staatsoper jako Mescalina w Le Grand Macabre Ligetiego, Deutsche Oper Berlin jako Maddalena w Rigoletcie oraz Atlanta Opera jako Erda w Zygfrydzie. Wykonała także Messa da requiem Verdiego w Erie Philharmonic.
W poprzednich sezonach występowała w Lyric Opera w Chicago w premierze Pierścienia Nibelunga w reżyserii Davida Pountneya (Flosshilde/Schwertleite), Waszyngtońskiej Operze Narodowej w inscenizacji tej samej opery w reżyserii Franceski Zambello (Erda/Pierwsza Norna/Schwertleite), Grand Théâtre w Genewie w Czarodziejskim flecie (Trzecia Dama), Dallas Opera w Dilemma CuomoArjuny, Canadian Opera Company w Walkirii (Schwertleite), Opera Omaha w Falstaffie (Pani Quickly), Central City Opera w Trubadurze (Azucena), North Carolina Opera w Madame Butterfly (Suzuki), Aalto-Musiktheater w Essen w nowej inscenizacji Rusałki (Ježibaba) oraz Opéra National w Lyonie w Kobiecie bez cienia (Mamka). Artystka powróciła na scenę Metropolitan Opera w Czarodziejskim flecie (Trzecia Dama), Deutsche Opera w Berlinie w Pierścieniu Nibelunga (Erda/Pierwsza Norna/Flosshilde), Bayerische Staatsoper w Le Grand Macabre (Mescalina) oraz Canadian Opera Company w Zmierzchu bogów (Pierwsza Norna) i Słowiku (Śmierć), w obu przypadkach pod dyrekcją Johna Debusa.
W repertuarze koncertowym artystka wystąpiła z Amerykańską Orkiestrą Symfoniczną w Requiem Dvořáka w Carnegie Hall, Holenderską Orkiestrą Radiową w The Gospel According to the Other Mary (Marta) Johna Adamsa, Erie Philharmonic w III Symfonii Mahlera, South Dakota Symphony w Messa da requiem Verdiego i Kandydzie (Staruszka) oraz podczas Casals Festival w wersji koncertowej Tristana i Izoldy (Brangäne).
