Urodzony w Olsztynie. Studiował na Akademii Muzycznej w Łodzi. W 2010 roku, jeszcze jako student, wystąpił w prapremierze opery Kochankowie z klasztoru Valdemosa M. Ptaszyńskiej w Teatrze Wielkim w Łodzi. Po ukończeniu studiów z wyróżnieniem w 2013 roku rozpoczął profesjonalną karierę sceniczną jako Edgardo w Łucji z Lammermooru G. Donizettiego w Operze Śląskiej w Bytomiu w 2014 roku. Warsztat wokalny szlifował pod okiem tak znakomitych artystów, jak Izabela Kłosińska, Teresa Żylis-Gara, Kaludi Kaludov, Andrzej Dobber oraz Olga Peretyatko.
Laureat I Nagrody I Ogólnopolskiego Konkursu Wokalnego im. Bogdana Paprockiego, a także zdobywca nagrody specjalnej dla najlepszego tenora Konkursu, wyróżnienia za najlepsze wykonanie arii Stanisława Moniuszki oraz 7 nagród pozaregulaminowych.
Jego najważniejsze role operowe to: Faust (Potępienie Fausta H. Berlioza), Książę (Rusałka A. Dvořák), Nemorino (Napój miłosny G. Donizettiego), Edgardo (Łucja z Lammermooru G. Donizettiego), Alfred (La Traviata G. Verdiego), Książę Mantui (Rigoletto G. Verdiego), Fenton (Falstaff G. Verdiego), Stefan (Straszny dwór S. Moniuszki), Jontek (Halka S. Moniuszki), Kazimierz (Hrabina S. Moniuszki), Pinkerton (Madama Butterfly G. Pucciniego) oraz Rudolfo (Cyganeria G. Pucciniego). Doskonale odnajduje się także w rolach operetkowych. W repertuarze posiada następujące partie: Tassilo (Hrabina Marica I. Kálmána), Barinkay (baron cygański J. Straussa) oraz Sou-Chong (Kraina uśmiechu F. Lehara).
W ramach obchodów Roku Moniuszki 2019 wystąpił jako Stefan w premierze opery Straszny dwór w Operze Nova w Bydgoszczy w reż. Natalii Babińskiej (spektakl zainaugurował XXVI Bydgoski Festiwal Operowy), jako Kazimierz w premierze opery Hrabina w Operze Bałtyckiej w Gdańsku w reż. Krystyny Jandy oraz jako Max w ostatniej operze S. Moniuszki Beata w Operze Krakowskiej. Był także półfinalistą jubileuszowego X Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Warszawie. W ramach obchodów 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości wziął udział w unikatowym na skalę światową projekcie 100 na 100. Muzyczne dekady wolności, wykonując w sali koncertowej NOSPR-u pod dyrekcją Michała Klauzy tenorową partię solową w Te Deum W. Kilara. W jego dorobku płytowym znajdują się nagrania oper S. Moniuszki: Beata, gdzie zaśpiewał partię Maxa (nagrana przez polską wytwórnię płytową DUX) oraz Hrabina, gdzie kreował partię Kazimierza.
W swoim repertuarze posiada ponad dwadzieścia pierwszoplanowych partii operowych i operetkowych. Obecnie występuje na niemal wszystkich scenach operowych w Polsce.
W Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w sezonie 2021/22 występuje jako Zygmunt August w wersji koncertowej odkrytej opery Henryka Jareckiego Barbara Radziwiłłówna. Latem 2022 roku zadebiutuje na Bregenz Festival 2022 jako Pinkerton w premierowej produkcji opery G. Pucciniego Madama Butterfly.
fot. Karpati / Zarewicz